Gå til innhold

VELDIG FORVIRRA OG TRIST :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

testet svaaakt positivt på mandag og tok test med morgenurinen dagen etterpå og fikk da svaret GRAVID. (med CBD test) men senere på kvelden begynte jeg å få litt sånn menslignende blødning. blandet i litt slim. (sorry detaljene) stakk på legevakta i dag og de tok urinprøve og den var negativ :( skjønner ingenting.. kan det være at begge mine positive tester har vært feil, eller at jeg har mistet, eller at den negative testen er feil.. er helt grønn på dette og tenger svar.. er eventuelt 4+2 på vei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hende at testen hos legevakten ikke slår ut like raskt som CB. Og det var kanskje kveldsurin også? I og med at den første testen var så svak kan det hende du ikke produserer nok hcg til å teste positivt med kveldsurin.

Jeg ville nok tatt en ny test om et par dager.

Skrevet

uff da! jeg har hørt at man kan jo få negative tester og være gravid,men ikke positive,og ikke være gravid hvis du skjønner? for de skal jo måle hcg i kroppen,og det har man jo ikke i kroppen hvis man ikke er gravid..? tro jeg hadde bedt om en prøve til hos legen og en blodprøve.. evt ultralyd hvis legen har det.. det hadde min lege,så når jeg var der første gang med jenta mi så tok han ultralud for å se om han så noen fostersekk og det gjorde han jo:) Lykke til!!

Skrevet

De hos legen krever mer hcg for å slå ut, enn hjemmetester. Fikk selv høre på legekontoret at de ofte ikke slår ut før i uke 6...Best at du tar en blodprøve, den sier det som det er! Blødningen vil være nokså lik en mens om det går galt, om du ikke har smerter og blødningen har stoppet, bør det være sjans! Lev som om du er gravid inntil det motsatte er bevist.

god klem og lykke til.

Skrevet

Tusen takk for svar jenter!!! skal ta en test i morra tidlig igjen... så har jeg fått time til å ta blodprøve på fredags morra. *krysserfingra*

Synes det er vedig rart å få to positive tester om jeg IKKE er gravid... :-/ men er jo mulig jeg hadde en veldig tidlig SA :'(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...