Gå til innhold

så kjapt etter eggløsning..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en unge på 2 år,så har vært gjennom dette før,men så fort man glemmer:) hadde eggløsning for en uke siden (tror jeg)ca dag 12.... og i beg av denne uken har jeg fått litt uren hud i ans. pleier aldri å ha det! og har smerter i underlivet.. sånn når jeg strekker meg eller kommer borti eggstokkene nesten... men dette er første eggløsnign etter pille slutt så håper jo vedlig sterkt at jeg er gravid å har bare lyst til å ta test,men vet at jeg blir litt skuffet hvis jeg ikke er,selvom det er vanlig at det går noen mnd etter pille slutt:) tror dere at jeg faktisk kan ha blitt gravid alt,og hvor mange dager før ventet mens kan testen vise positiv??

forrige gang var det 2 dager før tro jeg:)

takker for alle svar:-D er såå spent!!!!!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dessverre MINDRE peiling enn deg, men uansett; masse lykke til! ;)

Skrevet

hehe,takk!:) føler meg jo litt teit siden jeg har vært gjennom det for ca 3 år siden,men guriland som man glemmer når tiden flyr;)

Skrevet

Teit skal du ikke føle deg :))

Jeg er forvirra selv skjønner du og jeg har også vært gravid før.. Det er ca 3 år siden.. Men tok abort den gang. Men husker jo symptomene.. LIKEVEL føler jeg meg blank hehe

Skrevet

Godt vi er flere da:-) Jeg har liksom bare ikke så god tålmodighet:) Vil jo så gjerne vite det nå,men er jo redd det er noe jeg bare innbiller meg,og det hadde jo vært litt for godt til å være sant skulle det skjedd så fort:) men men.. tiden vil jo vise:)

Skrevet

ble gravid på første EL etter jeg kutta ut p-piller når jeg var 23 :)

fikk også beskjed om at jeg måtte belage meg på å vente en stund...

Skrevet

ai ai,da kan det jo være håp da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...