nikitaa90 Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Hei ! Jeg har siden EL vært KONSTANT sulten.. og om jeg ikke er sulten så spiser jeg uansett. jeg har lysst på alt. HELE tiden. Nå har jeg gått en uke over tiden. Normaltsett har jeg ømme pupper før mens så det at jeg har ømme pupper bekymrer meg ikke så mye.. Men jeg fikk NOE JEG TRODDE var mensen for 2 dager siden.. Det var brunt, kom litt på tampongen, men ikke noe mer:S Når jeg nyser eller hoster så kan det plutserlig strekke skikkelig til på ene siden nederst i magen.. å det er sykt vondt.. Har fortsatt ømme pupper, spiser som bare det, (spesielt på natta). Er jeg gravid? hva tror dere? denne stikkinga jeg får når jeg nyser, er det normalt??:S Har faktisk ikke RÅD til å ta en test før neste uke så vil høre hva dere tror:)
nikitaa90 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 23. september 2009 Jeg har også fått veldig uren hud.. både på ansiktet og på ryggen..
♥Madame_Mim♥ Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 ja jeg tror nok du er gravid.. Det er vanlig at man kan få en liten blødning når man egentlig skulle hatt mensen, så det lille brune som du sa kom kan forklare dette. Vondt når du hoster eller nyser kan være ligamentsmerter. Altså at livmoren din, og festene til denne som vokser.. Jeg tror nok testen din kommer til å bli positiv til uken, håper den viser det resultatet du ønsker å se Hold oss oppdatert da
nikitaa90 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2009 Tusen takk for svar Ok...Så det er faktisk stor sannsynlighet for at jeg er gravid.. Jeg VET at OM testen viser negativt og dette KUN kommer av innbilding så blir jeg nok skuffet.. Selv om jeg egentlig ikke er klar for unge enda og dette var bad timing, så tror jeg nok jeg vil bli mere skuffet om den skulle vise negativt.. Takk takk:) Skal informere ang testen og svar neste uke
nicki82 Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Lykke til!! Jeg tror også du er gravid Blir artig hvis vi ser deg her neste uke!!
nikitaa90 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2009 Nicki: Tusen takk! hehe, ja det kan bli litt morsomt ja:)) Føler meg ikke så stresse lengre når jeg er her inne å leser.. så da blir d til at jeg gleder meg mere enn gruer meg til resultatet.. Klem
ragazza Skrevet 24. september 2009 #7 Skrevet 24. september 2009 Hei! Det var akkurat likt med meg da jeg ble gravid! 4 dager før IKM fikk jeg brunlig utflod, kun på papiret. Og da jeg reiste meg raskt opp fra en stol, fikk jeg strekk/krampe på begge sider av livmoren. Jeg trodde jo det var en abort på gang, men alt sto bra til på ul! Jeg merket ikke noe til sulten før noen dager senere, men da kom den for fullt! Måtte spise konstant hele tiden! Så jeg tror det er veldig sannsynlig at du er gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå