Gå til innhold

Av disse 7, hva er deres sexfantasi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.klikk.no/samliv/sex/article499537.ece

1. Noe ulovlig – som å være utro

Kvinner fantaserer gjerne om noe de ikke har opplevd, noe grensesprengende og normbrytende.

Kanskje vil hun være utro og drømmer om kompisen til kjæresten eller sjefen på jobben?

2. Å prøve en dominanslek

Mens dominansleker blir mer stuerene og mer vanlig får de også mer plass i kvinners fantasier. Et klask på rumpa kan være svært opphissende og med i fantasien.

3. Sex med ei annen jente

Mange kvinner lurer på hvordan et seksuelt møte med ei annen jente vil være. Noen lever ut fantasien, mens andre forteller den aldri.

4. Ha sex på et eksotisk sted

Sex på stranden, sex i jungelen eller i en eng. Hvor sexen blir utført er ofte sentralt i kvinner fantasier.

5. Sex med en fremmed

For mange kvinner kan sex med en totalt fremmed virke svært opphissende. Jenter ønsker at noen tar dem med storm, at de kan slippe alle hemninger og ha sex uten bekymringer.

6. Å være sexy og uimotståelig

Megan Fox, Angelina Jolie og Penélope Cruz er alle kvinner jenter gjerne vil ligne. De vil gjerne være like sexy, like forførende og like uimotståelig som verdens mest sexy kvinner.

7. Sin nåværende partner

En mer hverdagslig fantasi er å drømme om sin nåværende partner. Sex man har hatt eller sex man skal ha. Dette er fantasier som mest sannsynlig er gjennomførbare, og da blir det kanskje enda mer sexy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1, 3 og 5...

Nr 3 hadde vært aller best..

Skrevet

8. To eller flere menn, en i vert hull...

Skrevet

Jepp, 8! Også littegranne 2 kanskje...

Skrevet

Jeg er litt merkelig og valgte nr 6, ser på sida at det er knapt noen som har valgt den. Men er vel kanskje fordi det er den eneste som fungerer som fantasi for meg. 4 og 7 er jo ingen fantasi, og jeg er alltid den som er dominant, så nr 2 kan jeg gjennomføre når som helst. Tenner ikke på 1, 3 og 5 da jeg elsker min partner såpass mye at jeg blir kvalm av å tenke på andre.

Skrevet

1, 6 eller helst begge deler. (1 i fantasien selvsagt)

Skrevet

Fanasi? disse tingene kaller jeg ikke fantasi, jeg kaller dem erfaringer!

Jeg har prøvd alle disse i virkeligheten også, med unntak av å ha sex med en jente. Det er ellers noe jeg ikke har så lyst til, jeg tenner bare på menn, og fantaserer dermed ikke om damer.

Men alt det andre må jeg si skyldig på:

1 utroskap (ja, i to av mine forhold var jeg det; kjempespennende og litt følelsesmessig farlig)

2 dominanslek: ja, fikk en del klaps av enkelte partnere, og har lekt avskygninger av dette med mange. Noen ganger som sjef også

3 NEI, ikke aktuelt

4 På en glohet, nesten folketom strand på franskekysten, ja! Og ute i vannet også. Vakkert, ulidelig spennende og deilig!

5 Fremmed mann, ja, skyldig. Bl a på en studietur til Dublin som sammenfalt med St.Patricks day; og puber og discoer var proppfulle av folk. Vi møttes som skip i natten og jeg aner ikke en gang navnet hans. Har gjort slike ting noen helt få ganger.

6 Tja,det syns jeg da jeg har greid? I alle fall såpass at jeg klarte å forføre dem jeg hadde sett meg ut? ....ikke hver gang, og ikke ofte, men det skjer jo....

7: Her er jeg aller mest aktiv; jeg har fantasert mye om samboeren min de siste årene! Jeg elsker den mannen! han er min drømmemann, mht det seksuelle. Åååå, jeg blir aldri mett av han! Jeg har fantasert mens han lå og sov noen ganger fordi jeg ikke ville vekke han og forføre han. Har fantasert mens han var bortreist, og hvisket fantasiene mine i øret hans på telefonen. Hurra, det er de beste av alle disse erfaringene/fantasiene. Ingen over, ingen ved siden!

Skrevet

9. Se sin partner ha sex med en annen - jepp! Litt sært...

Skrevet

..også bidra i moroa, selvfølgelig.. ;)

Skrevet

3, selvfølgelig i og med at jeg er sammen med ei jente, og 7.

Skrevet

Må vel bli 6 og 7 siden alt det er andre er prøvd ut og blir utøvd i perioder.

Skrevet

Så slappe disse fantasiene var da! Jeg må innrømme at jeg trekker trådene lenger, fantasiene gjelder ikke meg selv og det er mer "frivillig tvang" med i bildet. Som regel er det mange menn og en kvinne. Og ja, analsex er viktig i fantasiene mine.

Skrevet

1,2,3,4,5 og 7 er prøvd ut... Men skriver under på nr 9. Litt sær jeg også:-) Kunne godt tenkt meg å se ham med en annen kvinne ogå da.

Skrevet

1, 5, 8 og 10 - sex med en jente og gutt samtidig.

3 og 4 er allerede testet ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...