FruFrydmedtotette Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Er det bare jeg som kjenner at humøret er som en berg og dalbane? Fra høyt oppe å tenker at denne pp'en klaffer det! Til å konstant gå rundt å tenke,jag kan sikkert ikke bli gravid,kanskje typen har dårlig svømmere,ÅHHH blir så forbanna frustret!! Å jeg som hadde LOVET meg selv at jeg aldri skulle bli sånn her,trodde virkelig et ønske om en spire ikke var så stort som det det tydeligvis er. OVERALT hvor enn jeg er ser jeg gravide,eller småbarn. Blir så frustert. Å samboern tar al bare heelt med ro. Er bare i pp 4,men faen heller. Jeg er ung,frisk,sunn,trener regelmessig. Beskjeden med alkohol. Røyker ikke. Er andre mann i en søskenflokk på 4. Mora mi er reine fødemaskinen. Søstra mi har 2 med mindre ennc et år mellom. Huff...måtte bare få lufta ut litt. Er det forresten mulig å få mensen uten å ha el?
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 huffda =( du må ikke tenke sånn!! alt har en mening, og når du blir gravid, ja da ER det meningen men jeg skjønner hva du mener.... jeg har vært gravid 3 ganger og er bare 19 år, den første gangen kom det en velskapt liten pike, andre gangen ble det SA og tredje MA =) verken nr 2 eller 3 var planlagt, men vi ble veldig glade... men når det skjedde som det skjedde ble vi bare mer innstilt på å få en søster eller bror til gullet vårt på 20 mnd! men det var visst ikke så enkelt som det var de forrige 3 gangene!!! denne gangen hvor jeg virkelig VIL bli gravid og går inn for det, nei da skjer det ikke... men, det er en grunn for alt tenker jeg =) kanskej det ikke er meningen at vi skal ha en til så kjapt... ! hvem vet, men det er nytteløst å gå rundt å tenke negativt. KOS deg masse denne perioden!!! =D og la ting komme naturlig LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå