Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Plutselig vil den ikke suge noe mer.. Jeg har kokt alle deler som jeg har pleid, og satt den sammen igjen.. Hører maskinen jobber som den skal, men den suger ikke noe.. som om det ikke kommer vakum.. Har kjøpt nytt skjold og ny del den som skal sitte inni, med den hvite gummidingsen på, men ingen nytte.. Husker ikke helt hvilken vei den skal sitte heller, for har ikke bruksanvisningen mer.. Noen som kan hjelpe meg?? De siste gangene jeg brukte den, har den kanskje lagd en liten surkle-lyd på slutten av pumpingen...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Sjekk slangen som går til motoren, og det filteret(?) som er inni..
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 23. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2009 hva slags filter er det du mener? Må man skru den opp liksom? Og sjekke om det evnt er hull i slangen mener du?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Et Donaldspørsmål, men jeg spør likevel - står slangen skikkelig i både i pumpe- og sugedelen? Da lager den lyd og lys og alt den skal, men suger ikke. Er ikke sikker på om det har noe betydning men den dingsen inni med hvit, flat sak på har jeg pleid å sette sånn at den hvite flate kommer "sidelengs" iforhold til skjoldet (trodde det var det som var feil en gang jeg ikke fikk den til å suge heller, men kan like godt ha vært slangen som ikke var skikkelig på). Utover det er jeg også grønn...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Sjekk om det er hull i slangen ja, og om det er skikkelig festet. Ellers er det en slags skumgummi-dings der med motoren. Aner ikke om det er filter, men det var iallefall søkkvått hos meg engang fordi slangen hadde klart å suge til seg melken så den rant inn til motoren..
Morcheeba Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Kommer det melk eller kondens gjennom slangen og inn i maskineriet er pumpen ødelagt. Det sier distributøren min etter service. Utrolig irriterende. Hilsen en proff-pumper som har slitt ut 2 medela-swing pumper på ett år:/
Morcheeba Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 isåfall vil forøvrig sugeevnen ikke bedres om du skrur på "volumknappen"...
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 23. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2009 Men det gjør den.. Hører på lyden at den øker når jeg trykker på den.. hmmm
Morcheeba Skrevet 23. september 2009 #9 Skrevet 23. september 2009 Hmm ja men mener at selv om lyden økte, så klarer ikke motoren å lage vakum. Dersom du setter munnstykket mot brystet og suger på den delen av slangen som skal inn i motoren, blir det vakum da? Hvis nei: feilen sitter i slange / ventil. Hvis ja: feilen sitter i motoren. Hvis du bare pumper på ett bryst av gangen: Sjekk også at proppen i det andre slangeuttaket er satt inn. Hvis den er åpen blir det heller ikke vakum.
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 23. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 23. september 2009 Hmm... men går det isåfall an å rense maskinen da?? Er sånn filter inni der men... Søren hvis den er ødelagt altså!!! Skal sjekke det tipset.
Morcheeba Skrevet 23. september 2009 #12 Skrevet 23. september 2009 Nei det går ikke an, men den første pumpen jeg kjøpte fikk jeg ny på garantien - fordi det ikke stod noen plass at den f.eks skal gå på tomgang etter bruk noen minutter etc..
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 23. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 23. september 2009 Kom vakum das jeg sugde litt i slangen.. søren:( Men jeg visste ikke den skulle gå på tomgang.. Har ikke kvittering heller:(
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 23. september 2009 Forfatter #14 Skrevet 23. september 2009 fler som vet noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå