Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Plutselig vil den ikke suge noe mer.. Jeg har kokt alle deler som jeg har pleid, og satt den sammen igjen.. Hører maskinen jobber som den skal, men den suger ikke noe.. som om det ikke kommer vakum.. Har kjøpt nytt skjold og ny del den som skal sitte inni, med den hvite gummidingsen på, men ingen nytte.. Husker ikke helt hvilken vei den skal sitte heller, for har ikke bruksanvisningen mer.. Noen som kan hjelpe meg?? De siste gangene jeg brukte den, har den kanskje lagd en liten surkle-lyd på slutten av pumpingen...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Sjekk slangen som går til motoren, og det filteret(?) som er inni..
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 23. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2009 hva slags filter er det du mener? Må man skru den opp liksom? Og sjekke om det evnt er hull i slangen mener du?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Et Donaldspørsmål, men jeg spør likevel - står slangen skikkelig i både i pumpe- og sugedelen? Da lager den lyd og lys og alt den skal, men suger ikke. Er ikke sikker på om det har noe betydning men den dingsen inni med hvit, flat sak på har jeg pleid å sette sånn at den hvite flate kommer "sidelengs" iforhold til skjoldet (trodde det var det som var feil en gang jeg ikke fikk den til å suge heller, men kan like godt ha vært slangen som ikke var skikkelig på). Utover det er jeg også grønn...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Sjekk om det er hull i slangen ja, og om det er skikkelig festet. Ellers er det en slags skumgummi-dings der med motoren. Aner ikke om det er filter, men det var iallefall søkkvått hos meg engang fordi slangen hadde klart å suge til seg melken så den rant inn til motoren..