Gå til innhold

Hvor ofte slår CB g-test feil positivt ut?

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

fikk en litt tykkere enn en sytrådstrek, klar blå, innen 10 sek på testen i går! ser det er fler som har fått disse...greia er at jeg trudde det var altfor tili, men hvis jeg hadde el mellom mandag/onsdag en gang? æsj, nei..vet ikke...

hvor mange har fått feil positiv med CB? INNEN tidsfristen, det som skjer etter vet jeg jo kan være galt! spurte sambo og ei vennine om de så streken, og de smilte så lurt..den så de gitt! jeg er enten 8/9 DPO, eller bare 4/5 DPO...

hva tror dere? blir gal

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

iiiingen ?

Skrevet

Jeg og en annen her inne fikk falsk positive tester samtidig tidligere i år. Og det var en sånn sytrådstrek som du beskriver. Den var blå og tydelig, men altså veldig tynn i forhold til den andre streken i krysset.

Men har også lest om flere her inne som var gravide etter å ha fått sånne tester :) så kan jo være det er sånn for deg og. Får håpe det :) men vil isåfall anta at du er 8/9 dpo da, for har aldri hørt at noen får positiv test så tidlig som 4/5 dpo. Men vet jo aldri ;0)

Lykke til!

Skrevet

Tror det er myye vanligere med falsk negativ enn falsk positiv, så gratulerer!!! Du får bare fortsette å teste til du blir overbevist;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...