tomat15 Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Vi skal ha et nesten utdrikningslag (bruden vet om det og forloveren kan ikke komme). Skal ha en liten fest hvor hun er i fokus. Alle gjestene skal ha med seg en liten gave som minner om dem og hun skal gjette hvem det er fra. Feil = drikking! Vi skal kun være inne, men trenger noen artige leker som setter bruden i fokus og gjør at hun føler det er et ordentlig utdrikningslag. Jeg har kun vært i 1 utdrikningslag før, så trenger litt hjelp. Noen som har noen gode ideer å dele med meg?
tomat15 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 23. september 2009 Dytter litt. Vi skal ta med oss noen bilder og lage en greie med de også. Er det noen med gode ideer her?
Lillepromp blir storesøster Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Vi hadde en lek der vi blåste opp ballonger skreiv på navn til ekskjærestene til bruda og hengte de opp. Så måtte hun fortelle litt om en og en, og etter hvert sprakk ballongene med hans navn på.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Lag mange ja/nei påstander om bruden.. så lager du noe som gjestene skal vise svaret med.. ja eller nei.. påstand kan f.eks være: har jeg noengang blitt tatt på fersken av svigers, har jeg noengang fått bot osv osv.. Still brudgommen spm om bruden, les spm for bruden og så skal ho svare det ho tror mannen har svart.. feil=drikking
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå