Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 LES DENNE ALLE FLOTTE DAMER ) > Ta en titt på denne, damer. Dette er faktisk skrevet av en ung mann i > slutten av 20-årene.. . > Mange voksne damer opplever en strøm av oppmerksomhet fra langt yngre menn, > og på dette punktet har jeg noen egne erfaringer å dele. Da jeg var helt i > slutten av tenårene/begynnelsen av 20-årene var jeg nemlig totalt på trynet > etter mer voksne damer. Det fantes ikke noe flottere i denne verden enn en > dame omkring 40, og når jeg var i det amorøse hjørnet - godt støttet opp av > Vinmonopolet's edle varer - så var jeg ikke akkurat redd for å gi uttrykk > for min begeistring heller. Jeg ble naturligvis møtt av den etterhvert noe > legendariske frasen "Herreguuuud - jeg kunne jo vært mora di"! Til hvilket > jeg repliserte: "Poenget er ikke at du kunne vært mora mi - poenget er at du > ikke er det". Akkurat dét argumentet viste seg vanskelig å kjempe mot. > Kapitulasjonen var et faktum, uten at jeg ønsker å gå nærmere inn på hva det > resulterte i. > Kjære, kjære voksne damer: > Har dere egentlig noen anelse om hvor flotte dere er? En eller annen gnom, > sannsynligvis en svært overfladisk mann, har forsøkt å innbille dere at > målet er å ankomme grava i et tilnærmet ubrukt skrog. Slik er det imidlertid > ikke! Vi er svært mange menn som setter stor pris på damer som både kan og > ikke minst våger å være?ja nettopp: damer. > Ikke et vondt ord om unge jenter og deres utseende - men de kan bare ikke > hamle opp med en ekte kvinne som er pent kledd, diskrét men korrekt sminket, > er trygg på seg selv, dufter forsiktig av en god parfyme, oppfører seg > høflig og korrekt og smiler med både øyne og munn. Da kan dere gjerne ha > appelsinhud som en Jaffa-farm og strekkmerker som Grand Canyon. Det er dere > som skjemmes over dette - ikke "vårs gutta"! > At kroppen ikke lenger ser ubrukt ut er bare et tegn på at dere har levd og > opplevd. Dette er igjen tegn på at dere har livserfaring og trygghet, og det > er jo nettopp dette som er med på å gjøre dere så fordømt attraktive. > Dere er levende! > Sist men ikke minst: > Slutt å tro at enhver voksen mann egentlig ønsker seg ei lita tuppe på 20. > De fleste menn er faktisk smertelig klar over at dét toget har gått, meg > selv inkludert. Jeg er allerede i faresonen for å pådra meg et saftig > hjerteinfarkt. Hva i huleste skal jeg da med ei som påskynder prosessen? Og > ikke minst: Hva i alle dager skal ei som befinner seg i startgropa av livet > med meg? > Hurra for den blendende vakre, stilfulle og voksne kvinnen!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 HERLIG...ikke mer å si om det )
Gjest Skrevet 24. september 2009 #3 Skrevet 24. september 2009 Nydelig !! Tenk om vi kvinner kunne skjønne dette... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå