Farytale Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Hei,hei:) Jeg skal for første gang slutte på pillene for å bli gravid med min kjære!! <3 Tok siste pille tirsdag 11.aug i år, og hadde da 5-6 dager TR som vanlig. Men etter det har den ikke dukket opp igjen. Har hatt en pause på pillene en gang før for ande grunner, og da var det helt omvent. Blødde flere uker i strekk. Den gangn sluttet jeg midt i et brett, imens jeg nå ventet til brettet var brukt opp. Er det sjanser for å bli gravid selv om TR ikke er til stede ennå? Og kan det ta lnag tid før den dukker opp? Vet det kan ta en stund å bli gravid etter pilleslutt, så jeg forventer ikke at den sitter på første forsøk;) Stresser ikke helt ennå Er bare uerfaren og nysgjerrig :-)
BettyBoob Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 det kan jo fort ta litt tid før syklusen er tilbake etter pilleslutt, så det er bare å smøre seg med tålmodighet Eggløsningen skjer jo før mensen kommer, så iallfall teoretisk så kan du bli gravid før tr kommer ja. lykke til! jeg sluttet på pilla for 1 år siden, så når vi starter prøvingen neste mnd bør alt være i gjenge, og har hatt regelmessig tr siden jeg sluttet på pilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå