Indigo 08-10-13 Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 I følge terminkalkulator skal jeg være 3+6! Tok blodprøve sist fredag og mandag. Med verdi 142 og 144. Ifølge gynokologen er dette for lav stigning. Men han gir ikke noe svar verken på det ene eller andre. Jeg forstår det slik at alt håp om graviditet mest sannsynlig er ute, uten at jeg får et klart svar. Skal ta ny prøve over helgen for å se om verdiene synker. Hva tror dere? Skal jeg bare forvente en abort nå?
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 det var jo en liten økning.. men jeg aner ikke jeg altså.. huff, får håpe at de øker til neste test da.. Men jeg kommer fortsatt ikke over at du testet så tidlig jeg altså!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 når jeg tok hcg prøve var verdien min 77, det ville tilsvare fosteret 2-3 uker fikk jeg beskjed om da. Så du ligger jo innforbi normalen, men stigningen er sikkert prolemet. Jeg ville ikke bekymret meg helt ennå, tenk det er jo ikke uvanliig at g-tester ikke slår ut en gang når de er på det stadiet du er!! Bare vent å se, det er sikkert fin stigning på den nye prøven!!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Et forslag da, kjøp to stk cb med ukeindikator. Ta den ene og se hvor mange uker, vent to dager og se om ant uker er likt, steget el blitt mindre? Ifølge den kan den indikere 1-2, 2-3 el 3+
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå