M@msen Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Mannen min bekymrer seg for åssen bil vi skal skaffe oss når vi eventuelt får nr 3, vi har to gutter nå 5 og 3 år også skal vi prøve på en liten en til. Erfaringer mottas med takk:) Vi har nå en passat og en golf, tror vi trenger en bil med større plass, eller???
annemarg81 Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Vi kjøpte oss V-klasse for en uke siden, personbil utgaven av Vito. Den er det kjempe god plass i, god plass til 3 barne seter og kjempe god plass bak. Det eneste som er synd er at jeg i dag fikk bekreftet at jeg mistet i uke 12 på mandag. Men da har vi hvertfall god plass til de to vi har )
veldig fødeklar Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Hei vi har nettopp kjøpt en ww Sharan. den har 6 store seter, der de 4 bakerste kan møbleres etter ønske. Hvis du sammenligner den med Touran fra samme produsent så har denne betraktelig større bagasjerom og det er bedre benplass. Så langt er jeg kjempefornøyd med vårt valg.
nettie med 4 små Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Ford Mondeo. Plass til 3 bakovervendte seter uten at vi foran sitter oppi frontruta, er også god bagasjeplass.
Mumiluvu Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Nei så moro.Samme gjør nemlig også min mann. 5 år og 1 1/2år og kansje en til =)
M@msen Skrevet 23. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2009 Ja de er rare disse mannfolka, men søte da:) Bekymrer seg over merkelige ting:) Vi får vel ut å prøve kjøre, og plassere noen seter når vi er gravide:)
M@msen Skrevet 23. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2009 Huff da det var leit å høre at du mistet, men lykke til neste gang:) Og ny bil...
M@msen Skrevet 23. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 23. september 2009 Oki, takker for innspill, skal si i fra til min kjære...
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 23. september 2009 #10 Skrevet 23. september 2009 Vi har en datter på 5 og en sønn på 3 og venter lillegutt i januar. Vi har peugot 307sw. Vi har plass til alle barnesetene i denne, og med takboks kan vi reise på ferie med vogn også Men, det er klart det ikke blir romslig:)
Bibappelula <3 Skrevet 23. september 2009 #11 Skrevet 23. september 2009 Venter nr.3 og har gått til innkjøp av en BMW X5. Stor og god plass
solstråle :) Skrevet 24. september 2009 #12 Skrevet 24. september 2009 Vi har kjøpt en VW Touran og både vi voksne og barna er kjempefornøyd God plass i baksetet, og det blir ikke trangt i forsetet selv om det er et bakovervent barnesete bak. Og jeg syns det er romslig i bagasjerommet også. Har en 7-seter, men bruker kun de to bakerste setene når vi er flere enn fem som skal være i bilen, til vanlig ligger de nedslått og blir da en del av "gulvet" i bagasjerommet. Anbefales
Trillet Skrevet 24. september 2009 #13 Skrevet 24. september 2009 Den nnye Ford Mondeo har vi kjøpt nettop på grunn av det store baksete OG bagasjerommet. Barnevogna (simo kombi) går inn i bagasjerommet begge veier. Bilen er stor og romslig i tilegg til at den er skikkelig fin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå