LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Jenta er 5 mnd og en uke, og spiser som regel godt. Fullpumper, så hun får morsmelk på flaske, så jeg ser hvor mye hun spiser. Det går selvsagt litt opp og ned på mengden, men i det siste har hun gått ned til halv mengde- og hun virker ikke spesielt sulten heller. Hun er besatt på å skulle tygge på tåtesmokken mot slutten av måltidet, virker liksom som hun vil ha noe med mer motstand. Begynner nesten å lure på om hun er lei av melka mi eller noe.. Hun har også begynt å være litt urolig på kvelden og natta, og våkner tidligere for mat. Er det mer mat hun vil ha, eller hva? Eller er det kanskje tenner på vei? Hun er jo helt gal etter å ha ting i munnen.. Jeg har 'ubegrensede' mengder melk, så det er ikke det det står på heller, hun vil jo bare ikke ha det hun blir tilbudt.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Det kan være tenner, litt vondt i halsen eller rett og slett at hun har mistet matlysten litt. Det høres mest ut som det er tenner på vei.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Har du prøvd med litt grøt eller velling da? Kan jo hende hun er klar for å prøve noe nytt!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 23. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2009 Har ikke prøvd enda nei, siden hun ikke har vist tegn til å trenge mer enn det jeg har, og jeg har såpass mye melk at hun kan spise så mye hun vil. Er bare 3 uker til hun blir 6 mnd, skal gi dette noen dager og se, hvis det ikke gir seg kan det hende jeg prøver med litt smaksprøver. Fikk henne til å spise endel før leggetid, da hadde jeg malt i melken, det liker hun, for da blir den enda søtere. Hun har alltid hatt dager innimellom der hun har spist mindre, men så går det seg til- men det der med bitingen på smokken har holdt på lenge. Hun gjør det på narresmokken sin også, skal liksom tygge på den istedetfor å sutte, og er helt vill etter fingrene sine. Så jeg lurer på om det er noe der altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå