Gå til innhold

merker at fødselsangsten kommer snikende!.... hjelp!

Anbefalte innlegg

jeg er 2 gangsfødende å forrige fødsel gikk relativt raskt.. fikk også ganske kraftige blødninger under/etter fødsel.. noe som krevde at jeg måtte ha utskrapning å div... nå er jeg i uke 23 å merker at ettervært som dagene går at det blir verre å verre, å glede seg til fødsel som jeg gjorde sist. noe av bakgrunnen er nok at jeg har en mann som jobber mye, og om han er avsted på jobb når fødselen setter igang så tar det ca to timer før han er her hos meg. og vi har 1 times kjøring til sykehuset.

jeg tenker at om fødselen starter å jeg føder på badet uten mann til å hjelpe å blødningene kommer denne gangen også, så er faren for at jeg ikke overlever ganske stor var kritisk et døgn etter sist fødsel!

kan man kreve å bli igangsatt med en forhistorie som min ? har spurt legen men han var i tvil å skulle undersøke saken. noen med erfaring?

Fortsetter under...

Hei :) jeg har ingen erfaring akkurat i forhold til det. men jeg la merke til at ingen har svart på innlegget ditt, og tenkte jeg skulle svare! vet hvordan det er å grue seg!

jeg ville bare tatt det med ro, og krevd å bli igangsatt. i vårt samfunn må du ikke spørre, for da tar de seg ofte ikke tid til det. krev å bli igangsatt, eller søk om å få keisersnitt pga fødselsangst ol. Er ikke noe hyggelig for deg om et vakkert svangerskap og gleden over et nytt familiemedlem blir overskygget pga at du tenker for mye osv.

når det gjelder mannen din rekker han nok frem, eller så får du ringe 113 eller ha et familiemedlem overnattende mot slutten av graviditeten eller noe :) det ordner seg som regel for snille piker:) så gled deg over at du er gravid, og si hvordan du vil ha det :) masse lykke til!!!!

Hei Ophelia

tusen takk for at du tok deg tid til å oppmuntre meg. det gjorde denne dagen litt bedre, ser ut til at jeg skal bli igangsatt. Skal på fødselsamtale i uke 32 for å legge en plan da. så det ordner seg nok.

Heldigvis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...