Gå til innhold

ENDELIG!

Prøver_IHH+gullklumpen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig, etter over 7 år og 1 sa har jeg fått positiv test igjen. Håper spiren klorer seg fast denne gangen!! Jippi!!!! Kan nesten ikke tro det. Men jenter, det hjelper faktisk å ikke prøve, og å tenke på noe annet. Jeg har hatt fullt opp av annet å styre med, og ikke hengt her inne på lenge, og vips der satt den gitt, 6 mnd etter sa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!!

Skrevet

Ååååååå - så glad jeg er for å se deg her inne igjen Prøver_IHH+1 SA,3 pp og GRATULERER SÅÅÅÅÅÅ MYE MED POSITIV TEST!!!!!!!!

Satser på å komme rett etter deg inn på 1 tri jeg - vi skulle jo ligge sammen på føden husker du?!! Det går nok ikke, siden jeg fortsatt ikke er gravid, men koselig å kunne være gravid sammen da... Må bare bli ferdig med TR først, så kommer jeg =)

Å, så glad jeg ble på dine vegne =)

Stooooooor klem fra

Skrevet

Gratulerer så kjempe masse :)

Skrevet

Takk for det, snuppis! Har venta lenge på at det skulle gå i boks igjen her gitt. Men nå er det litt andre psykiske omstendigheter og litt mindre som skjer på det planet, så nå skal jeg bare kose meg og håpe det går bra. fikk på digitaltest at det var 3+ og etter siste tr er jeg 6 uker i dag, men sist gang bommet jeg med ca 2 uker pga forsinket el.- så får få tak i legen på mandag. De har lovet ekstra oppfølging denne gangen, så jeg får prøve å få han til å sende meg på tidlig ul denne gangen. Skal ikke si det til noen denne gangen før jeg er over 12 uker har jeg bestemt meg for. Men jeg sa det til mannen min: nå trur jeg puppene egynner å bli større igjen etter sa, og jeg har hatt mensmurringer uten at det har skjedd noe, så var forsiktig optimist før jeg tok test i går... Hjalp visst å ha et giftemål å planlegge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...