☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Jeg skal drikke vin, jeg skal spise usunt, jeg skal gjøre alt det jeg ikke pleier å gjøre når man er i prøveperioder... Jeg skal sjaue, male, pusse opp, bære tungt, ta meg en skikkelig løpetur og mest av alt skal jeg (prøve så godt jeg kan!) å IKKE tenke "baby" HELE TIDEN!!! Og ikke "time" etter EL og prøve å IKKE teste før IKM... (til tross for at jeg har fått pakke i dag med 21 El-tester og 5 graviditetstester) Er sååååå driiiiiit lei alt som heter prøving!!! Går dessuten inn i pausemåned med pergo også... Dersom jeg skulle bli gravid (noe jeg tviler på for motet holder på å "dabbe" av) - så skal jeg gladelig gi bort alle testene jeg har fått!!! Ha en flott dag jenter =) Klem fra
TogT Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Skriver under på det. Pausemåneden skal være en pausemåned fra alt som heter prøving, iallefall så langt jeg klarer. Har bestillt tester i dag, men de skal brukes neste måned, når det er ny pergo-kur. Prøver å innse at det blir en ny pergo-kur forresten, så det blir jo bruk for testene...Og skulle jeg mot ALL formodnig ikke få bruke for dem, skal de gis bort Men er det ikke rart... Jeg har TR nå, men synes som alltid at den er så rar, kort og uvanlig. Kommer til å teste i morgen eller fredag, bare vet det. Leser på 1.tri om noen som får mensen mens de er gravide og straks er håpet lyserødt. Hvor DUM går det an å bli???
Venter på bitteliten Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Enig. Resten av livet har en tendens til å "stoppe opp litt" når man er sterkt fokusert på én ting. Så prøving eller ikke - livet byr på mye annet også. Kos deg!
Carina har to små gull Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 ja tror man har godt av en såkalt pausemnd når det har gått noen mnd... Blir nok ikke det her i gården. Blir vel full testing av EL denne pp også, spent på om akupunkturen har gjort susen. Men ellers skal jeg gjøre som jeg pleier å gjøre. Drikke vin og kose meg, jeg og sambo skal ut å kose oss i helga med god mat og drikke. Lenge siden vi har kost oss skikkelig. Skal også prøv å slappe litt mer av denne pp og forhåpentligvis går ukene fort. Har mye jobb framover så har nok å henge fingrene i. Dere får kose dere denne pp og ha en fortreffelig god dag videre klem
K ♥ tærten Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Signerer her jeg også.. har riktig nok ikke prøvd så lenge, men med lange sykluser har det blitt ett halvt år nå... Til helga har jeg invitert jentene og da skal jeg drikke vin med GOD samvittighet. Jeg kommer til å teste etter el fordi jeg har så uregelmessig og lang syklus, så jeg vet sånn ca. når IKM er, men ikke noe mer enn det. Sex annenhver dag og skal fortsette hos akupunktøren min. Gått der i 5 uker (startet litt ut i forrige pp) og merket ikke noe forskjell forrige syklus, men TR nå er annerledes. I følge kinerserne er den mer riktig, så noe må ha skjedd =) Ønsker alle "ikke så hardt prøvere" lykke til denne pp'en =)
-68mamma Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Det tror jeg er inmari lurt, Meg og lille snuppis !! Og jeg er sikker på at spira sitter når du begynner å slappe av og drite i å leve så "riktig". Du har plenty av tid til å leve sunt og riktig når du vel er blitt gravid, ikke sett livet ditt på pause mens du prøver !! Her drikkes det vin og tas en røyk - jeg spiser alt det jeg snart forhåpentligvis ikke kan spise (myke franske oster, blodig biff, spekeskinke og tunfisk) og leves akkurat som før. Blir jeg gravid så slutter jeg selvsagt med alt dette - men hvis jeg allerede nå skulle levd som om jeg var gravid så hadde jeg gått bananas. Da blir det jo bare stress og press. Lykke itl med å slappe av !! Drit nå i tester og bare ha sex annenvher eller tredjehver dag - så skal du se den sitter. (tror det er mye derfor det er så mange som blir gravide i pausemåned, fordi da går de ikke på Pergo og får ikke sånn voldsomt fokus på babylagingen, slapper mere av og har "fri")
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 Det holder jeg med deg i. Du skal se at det er da spira sitter når man minst aner det. Masse lykke til. Kos deg og slapp av,nyt livet. Samme gjør jeg nå. Gjorde ikke det før alle pp før jeg ble gravid,da var jeg forsiktig med alt,allikevel gikk det galt. Eneste jeg er forsiktig med er for mye alkohol etter el,men gjerne et par glass vin eller noe. Ellers får jeg ta det som kommer når jeg virkelig blir gravid. Lykke til. Klemmer
♥Axinija♥ Skrevet 23. september 2009 #8 Skrevet 23. september 2009 AKKURAT samme tankegang som jeg har til denne PPèn... Jeg har begynt å drikke kaffen min igjen (Gud, som jeg har savnet den!!), EL-testing blir det ikke snakk om...Jeg har 2 billigtester, en CB vanlig og en CB digital liggende, jeg skal ikke kjøpe flere tester...så disse skal ikke tas i bruk før TR er kanskje en dag unna! Jeg er lei, lei , LEI av å gå rundt og tenke på prøvingen hvert bidige sekund jeg er våken (og når jeg sover for den saks skyld)...Jeg vil leve normalt igjen! Jeg skal ha sex med min kjære når jeg (og han) har lyst, og ikke fordi vi ikke skal gå "glipp av EL"... Det eneste jeg gjør denne PPèn (i likhet med alle de andre) er å ikke ta p-pillen, så får vi håpe at det gjør susen.. Takk for innlegget *Meg og lille Snuppis*! Masse lykke til alle sammen.. Stor klem
-68mamma Skrevet 23. september 2009 #9 Skrevet 23. september 2009 Og spise folat er lurt da ! :-) Og ha sex :-)
♥Axinija♥ Skrevet 23. september 2009 #10 Skrevet 23. september 2009 Tar naturligvis omega3, multivitaminer og folat...men det har jeg gjort siden i desember, så jeg assosierer ikke det med "prøvingen"! Sex har vi stort sett hver dag, men det er fordi vi har en "opptur" i den delen av forholdet, som igjen sprer seg videre i "resten" av forholdet... *rødme* tihi...
J -76 Skrevet 23. september 2009 #11 Skrevet 23. september 2009 Signerer her ja. Nå i oktober er det 1 år siden vi begynte prøvingen, og vi er inne i 9 pp etter MA. Denne ppèn skal jeg virkelig forsøke å fokusere på alt annet enn at jeg kanskje er gravid, men folat og omega 3 skal jeg ta trofast. LYKKE TIL JENTER!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå