ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Hei Hadde EL ca 14/9. I går løp jeg 10 km på tredemølle og ble ganske sliten. I dag har jeg fått en liten blødning. Leser på nett at trening kan trigge en SA. Noen som har erfaring med dette. Ble så lei meg, har jeg gjort noe som kan forskylde en SA?
pippi_78 Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Hei! Hvordan går det med deg? Svarer litt seint, men har ikke vært innpå her på ei stund... Jeg vet jo ikke, men tror ærlig talt ikke at du kan ha trigget en SA med den treninga. Og 9dpo er det vel uansett for tidlig å få en SA??? Men noen får jo en blødning rundt da hvis de blir gravide, selv om såkalte "festeblødninger" eller hva man nå skal kalle det, visstnok er uhyre sjeldne... Hvis du hadde el 14/9 har du vel IKM omtrent på disse tider... Skjedd noe? ;-) klems
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 29. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2009 Hei. Dette innlegget kom 2 ganger og jeg fikk svar på den andre tråden også. Jeg hadde bittelitt brun utflod i 2 dager, så ja det var vel litt hysteri å tro det skulle trigge noen SA Her har det ikke skjedd noen ting foreløpig. Ingen mens og ingen symptomer. Haddel litt blod i forbindelse med el søndag 13/9 og trolig el den 14/9. Testet i går og fikk negativt resultat. Føler meg ikke gravid så tenker at mensen er litt forsinket. Vet ikke hvor lang luteralfase jeg har, men selv med 16 dager burde jeg vel ha testet positivt i går. Bedre lykke neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå