Gå til innhold

Krymper de igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg ble gravid brukte jeg B-cup. Jeg kunne med sjokk og vanntro se at de gikk opp 4 (!) cupstørrelser. Nå kan jeg, med litt flaks, komme inn i en E-cup. Nå som ammingen går mot slutten, vil de krympe igjen? Jeg vil ha tilbake småpuppene mine! Jeg skjønner virkelig ikke hva folk skal med de digra brøsta! Jeg som har BH-fetisj har nå et rimelig begrenset utvalg, med mindre jeg drar i spesialforretning og kjøper noe dyre greier til 500,- spenn pr. BH! Jeg er jo vant til å dra på Lindex og kjøpe søte, feminine BH'er. 75E eksisterer jo faktisk ikke på billibutikkene *stønn*

Er det noe håp for at de krymper tilbake til normalen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg krypet endel :)

Skrevet

Brustreduksjon med løft står på ønskelisten til 30-års dagen neste år ja ;-)

Skrevet

Mine har dessverre krympet tilbake til sin vanlige størrelse ja, buhuu ;) Men så gikk jeg bare opp to cup-størrelser da jeg ammet også, mulig at det kan ha noe å si?

Skrevet

Mine har blitt mindre enn de var før. Ikke kjekt for meg med min litt-mer-enn-halvfulle-A-cup.....

Skrevet

Kan jo skjønne at det er litt kjedelig når de krymper til mindre enn utganspunktet :-)

Ikke for at jeg hadde selvstående sprettpupper før heller, men de var akkurat passe! Nå er det jo bare digre og sigene *humre humre*.

Skrevet

Vet ikke om det har noe å si hvor lenge man ammer, men det har det sikkert ikke?

Før jeg ble gravid brukte jeg 80B, i slutten av svangerskapet brukte jeg C og da jeg kom hjem fra sykehuset og melka kom måtte jeg ut på shopping for de amme-bh'ene jeg hadde liggende klar (i E) var for små! Den ene bh'en jeg kjøpte var i 85F og den andre måtte jeg ha 80(eller 85 husker ikke helt) G!!!

Ammet i 4 uker og etter jeg sluttet tok det bare en kort stund før puppene var betraktlig mye mindre.

Nå er snuppa 9 mnd og jeg bruker C.

Likte puppene mine bedre før, sprettne fine B-pupper. Nå har jeg litt slappe, men større C-pupper (med strekkmerker etter det voldsomme hoppet i str).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...