Underveis --> Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Før jeg ble gravid brukte jeg B-cup. Jeg kunne med sjokk og vanntro se at de gikk opp 4 (!) cupstørrelser. Nå kan jeg, med litt flaks, komme inn i en E-cup. Nå som ammingen går mot slutten, vil de krympe igjen? Jeg vil ha tilbake småpuppene mine! Jeg skjønner virkelig ikke hva folk skal med de digra brøsta! Jeg som har BH-fetisj har nå et rimelig begrenset utvalg, med mindre jeg drar i spesialforretning og kjøper noe dyre greier til 500,- spenn pr. BH! Jeg er jo vant til å dra på Lindex og kjøpe søte, feminine BH'er. 75E eksisterer jo faktisk ikke på billibutikkene *stønn* Er det noe håp for at de krymper tilbake til normalen?
Gjest Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 Krympet ikke her, samme hopp som deg :-)
Gjest Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Brustreduksjon med løft står på ønskelisten til 30-års dagen neste år ja ;-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 Mine har dessverre krympet tilbake til sin vanlige størrelse ja, buhuu Men så gikk jeg bare opp to cup-størrelser da jeg ammet også, mulig at det kan ha noe å si?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 23. september 2009 #8 Skrevet 23. september 2009 Mine har blitt mindre enn de var før. Ikke kjekt for meg med min litt-mer-enn-halvfulle-A-cup.....
Underveis --> Skrevet 23. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 23. september 2009 Kan jo skjønne at det er litt kjedelig når de krymper til mindre enn utganspunktet :-) Ikke for at jeg hadde selvstående sprettpupper før heller, men de var akkurat passe! Nå er det jo bare digre og sigene *humre humre*.
Gjest Skrevet 23. september 2009 #10 Skrevet 23. september 2009 Vet ikke om det har noe å si hvor lenge man ammer, men det har det sikkert ikke? Før jeg ble gravid brukte jeg 80B, i slutten av svangerskapet brukte jeg C og da jeg kom hjem fra sykehuset og melka kom måtte jeg ut på shopping for de amme-bh'ene jeg hadde liggende klar (i E) var for små! Den ene bh'en jeg kjøpte var i 85F og den andre måtte jeg ha 80(eller 85 husker ikke helt) G!!! Ammet i 4 uker og etter jeg sluttet tok det bare en kort stund før puppene var betraktlig mye mindre. Nå er snuppa 9 mnd og jeg bruker C. Likte puppene mine bedre før, sprettne fine B-pupper. Nå har jeg litt slappe, men større C-pupper (med strekkmerker etter det voldsomme hoppet i str).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå