Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Jeg har kjøpt cherrox, men tenkte å kjøpe et par andre også..F.eks. goretex-sko, Sorel el.l. Har dere noen gode tips? Er så mye å velge i, og dessuten så mye dyrt!
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Vi kommer til å kjøpe skikkelige vintersko som holder gutten vår varm på bena.. Cherrox er fint å ha på høst/vår, da de på en måte er forede gummistøvler. De holder ikke på varmen i vinterkulda.
Mamma'n_til_bamsemumsen Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 vi skal ha ecco sko i år... Litt dyre, men syns gode sko er viktig...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Skal kjøpe ecco sko.Har aldrig brukt cherroc kommer ikke til å gjør det heller.Ecco og viking sko holder barna mine varme og tørre. Har funnet ut at med sko må du betale litt dyrt.
mamma_til_solstråle Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Helt enig! Vi kjøpte superfit i fjor, men de holdt dårlig på varmen. i år prøver vi Viking. Men vi er heldige, da- her sponser bestemor vinterskoa:)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2009 #6 Skrevet 28. september 2009 Vi har kjøpt Viking sine vintersko, har hatt de før og er veldig fornøyd med de skoene.
venterliteknøtt Skrevet 29. september 2009 #7 Skrevet 29. september 2009 Friends vinterstøvler som de har på Coop er også vanntette og meget bra. skofus er også et rimeligere alternativ. Det finnes også mye sko (ECCO, Viking osv) som gjerne er brukt 1 gang eller en kort sesong på finn.no til halv pris. Jeg synes ikke det er trenger å være nødvendig å bruke mye penger på sko til barn, spesielt de minste som gjerne er ute 1 time i bhg og 1- 2 time hjemme på ettermiddagen og noe mer i helgene. Hvuis man er en friluftsfamilie som går mye i marka og fjellet så ville jeg brukte mer penger på sko.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #8 Skrevet 29. september 2009 Vil gjerne anbefale Geox med GoreTex de er suverene. Veldig myke og gode såler og de er ikke så stive som Ecco og Viking. Kjøpte våre i Tyskland, men tror vel de finnes her også, ettersom de fleste jo har Geox-sko i butikkene. Men har ikke sjekket her ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #9 Skrevet 29. september 2009 http://www.mytoys.de/catalog/show/KID/de-mt.sh.br01.15.03.17/1881082 her er den støvelen vi har, den er ikke med GoreTex, men den er vanntett, fikk testet det skikkelig i forrige sesong. Ikke er de slitt heller :-)
Mina06+Mats09 Skrevet 3. oktober 2009 #10 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg sverger til sorel jeg, hadde det i fjor og har kjøpt det igjen i år. Jentungen har ikke vært kald på beina en dag og hvis de blir bløte så tørker de fort, for man kan bare ta ut den "sokken" som er inni skoen:) Og de tåler ned mot 40 minus..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2009 #11 Skrevet 10. oktober 2009 tror det blir ecco eller superfit i år:-) Viking sine vintersko har vi dårlegere erfaring med, synest dei har blitt kalde i dei:-) men viking sine cherrox er bra, det puster og er veldig varme og gode, selv i kulda:-)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #12 Skrevet 25. oktober 2009 Har god erfaring med viking. 3-åringen min har det på tredje sesongen. Han har alltid vært tørr og varm på føttene. De koster litt, men jeg er av den oppfatning at godt skotøy er viktig! Har iallfall funnet ut hva som er bra for gutten min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå