<BabyMaby> Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Tok positiv test mandag og igår! Og vi var bare i vår først pp! Det er helt uvirkelig! Tenkte og kanskje dra til legen med en urinprøve også,bare for og være heeeelt sikker! Noen andre som har gjort det??
Molait Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Gratulerer:) Ingen vits i å dra til lege å tisse. De testene de bruker er ikke mer sikre enn de vi kjøper på apotek. Med meg har de alltid bare spurt om jeg har testet selv og da er det greit. Positiv test og manglende tr i tillegg-> du er gravid:)
blirdettre? Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 Gratulerer! Tenkte også slik med min 1., gikk til legen og fikk hør at hjemmetesten er like sikker på legen sin, så det trengs ikke....litt skuffet da, hadde håpet på en slags bekreftelse!
<BabyMaby> Skrevet 23. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2009 Tusen takk begge to! Det er det jeg tenker og,at jeg vil ha en bekreftelse...men har jo fått tre positive g-tester og en positiv el-test hjemme,og ingen tr,så det må vel bare gå opp for meg snart..hehe. Men dette er første gang jeg er gravid og da blir man vel litt tullerusk?? Og ikke minst bekymret...SÅ redd for at noe skal gå galt,har hatt en uke med spotting og nemlig..har dere noen erfaring med det? Brun/lyserød utflod...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå