Fullt hus :) Skrevet 23. september 2009 #1 Skrevet 23. september 2009 Har hatt et par episoder med blod på papiret. Og har hatt masse smerte i forbindelse med dette. Så da skal jeg inn til legen 12:30 idag. Håper han sender meg til UL. Har så vondt i magen min Håper alt er bra
Vi gleder oss!! Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 lykke til hos legen i dag =) Krysser fingre for at spiren klorer seg fast
Fullt hus :) Skrevet 23. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2009 er 8+3 idag. var på ul den 17. da var det liv. så får bare håpe
Fullt hus :) Skrevet 23. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2009 Det gikk greit hos legen idag. hadde en gu og legen mente på at det ikke var no abort på gang hvertfall. blødningene kom ikke fra livmora
nicki82 Skrevet 23. september 2009 #7 Skrevet 23. september 2009 Ojojoj..nå ble jg jammen meg lettet på dine vegne!!!!!! Det måtte ha vært vanskelige timer for deg! Så veldig flott at det gikk fint!!! Da er det ikke lenge til de sikre tolv (jeg er bare 4+6) Kos deg masse videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå