Ms Fixi Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Sitter her med en så rar følelse! har prøvd og bli gravid i 3 år men siste 4-5 mnd har jeg bare bestemt meg at jeg ikke skal tenke på baby i det hele tatt.... og jeg må si sommeren har flakset avgårde,uten og ha tatt en eneste test,ikke tenkt på el, eller ikm i det hele tatt! mensen har endelig stabilisert seg(31/32 dager)) og for en herlig følelse det er og ikke la livet bli styrt av IKM,BIM,"plikt sex"og ikke minst symptomjakt!! er på dag 35 i syklusen og skulle vel hatt mensen nå men tanta har ikke dukket opp... Kansje jeg er gravid? kansje ikke? stresser ikke med og finne ut;) rar følelse men allikevel ganske god;))
N_79 Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 God morgen Det må være utrolig deilig å komme til det punktet der en ikke stresser med å bli gravid hele tiden. Og med tanke på at dere har holdt på i 3år så skjønner jeg godt at en kan bli kokko i hodet av det. Synes du er heldig og flink som klarer å ha et avslappet forhold til alt sammen nå. Men må få snike inn at siden du sier at mensen har stabilisert seg på 31-32 dager og du er på dag 35 i syklusen så håper jeg du går mye lengre tid før TR dukker opp igjen Lykke til
Ms Fixi Skrevet 24. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2009 ja jeg håper ikke den dukker opp;) på dag 37 idag og ingen tegn til den enda... ja flink og flink men prøver og tenke på andre ting;) selvfølgelig tenker jeg nå i disse dager at jeg kansje er det,men har fått så mange skuffelser før at jeg slår tanken vekk og tenker i stedet" Jeg er kjempeheldig som er frisk,kan gå i jobb,har verdens beste samboer og masse gode venner";))) vi har jo vært til utredning,ingenting galt med oss utenom jeg fjernet en eggleder for 5 år siden da jeg hadde en exu:( så gravid kan jeg bli;) har dere prøvd lenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå