Gå til innhold

Hvilken stelleveske har dere kjøpt/ hørt er bra el. med tanke på tvillinger?

Villemo -- Twins og Storebror!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har valgt å kun kjøpe ei stelleveske. Orker liksom ikke ha to å holde styr på der også.

Siden stelleveskene man kjøper på barneforretninger er så dyre, har jeg valgt å kun kjøpe ei stelleveske på Nille til 79,-kr. Den var praktisk og akkurat passe stor. Får med seg det man trenger til 2=)

Ja men du får jo disse som er dobbelt så store da, eller med ekstra god plass, har så fryktelig lyst på en som passer på vogna så jeg slipper å bruke plassen under til stelleveska liksom :-)

Er enig med deg villemo, håper noen kan svare. Jeg har to fra før, en emmaljunga i skinn, den er veldig stor og tenkte å bruke den i utgangspunktet. Så har jeg en fra oioi, men tror den kan bli litt liten for to barn da jeg klarer å fylle den opp til et barn som jeg har fra før.

Annonse

Hehe! Kjenner veldig på pengemangelen vi også, både utstyr til twinsa, jul, pusse opp nytt rom til storebror så tvillingene kan sove/ha rom ved siden av vårt, og så har både jeg og storebror bursdag rett rundt jul... Harde tider fremover. Vi får vanne ut vannet og spise makaroni :-D Kan kanskje ønske oss litt av besteforeldre ol til jul og sånn da.. :-)

• 2 uker senere...

http://www.kiwikidsgear.com/category/700_browse_by_manufacturer.skip_hop/

jeg bestilte her, da ble det ikke så dyrt, de sendte også som gave, da slapp man toll:)

liker min stelleveske godt, men ikke legg bankkort i lommene foran...magneten er ganske kraftig!

flere av os som har måttet bestille nytt bankkort pga det..hehe

Har fra før to tette, og er eier av ei babydan stelleveske som vi fikk med Simovogna vi kjøpte til lillemors ankomst.

Så kjøpte jeg ei Easy Walker med matchende stelleveske. Og så fant jeg et bra tilbud på ei Allerhand Messenger bag.

Har også verva ei vennine til foreldre&barn, og siden jeg ikke fikk den vervepremien jeg egentlig skulle ha så ble det ei ny stelleveske. Denne gangen Reisebagen Proff

Med fire stellevesker i hus så tviler jeg på at sambo ser behovet for flere... :-) Vår erfaring er imidlertid at vi må ha en sekk med klær i tillegg til stellevesken når vi er ute på langtur (men det vi ikke trenger akutt legger vi igjen i bilen). Blir fort mye når man skal ha bleier, våtservietter, gulpekluter, smekker, mat, flasker/kopper, og litt ekstra klær x 2 med seg på tur.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...