Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 jeg røyker svært svært lite. jeg kunne kanskje ha klart å slutte men... er liksom noe jeg trenger for å roe meg ned da og så er det godt i sosialt selskap med andre jeg kjenner... blir bare 2-3 til dagen. enkelte ganger mere da. men når er det "trygt" å røyke pga ammingen? ps: jeg røyker ikke inne eller i nærheten av ungen
Emblaa Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Dersom du røyker er det viktig at du røyker rett ETTER at du har amma. Da blir det lengst mulig tid til du skal amme igjen, slik at konsentrasjonen av nikotin og andre stoffer er lavest mulig i kroppen din når babyen får melk av deg. Kanskje klarer du å kutte ned til 1-2 om dagen de dagene du bare er hjemme med babyen og ikke er i sosialt selskap?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 ok ja da skal jeg jammen ta å røyke etter amming som du sier jeg har ikke hatt røyk enda i dag weee...prøver så godt jeg kan. skal klare 1-2 som du nevner til dagen. ikke lett men. hva gjør man ikke for de små uskyldige.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 kjempebra at du røyker lite iallfall jeg vet hvor vanskelig det kan være å la røyken ligge! jeg røkte under hele svangerskapet, sto til og med ute og røkte bare to timer før hun kom til... men har utrolig nok greid meg uten røyk siden da, noe som er veldig vanskelig... tar det dag for dag
Anonym bruker Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 ja uff ikke bare med den røyken. men kjempeflink du er da som greier deg uten røyk da. men som du sier det er luyrt å ta det dag for dag tok forresten 1.røyk klokka ca 18:00. og da var jeg jammen meg røykesjuk altså!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå