nicki82 Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Det er mye vi gravide må holde oss unna, så hvis vi deler oppskrifter, får vi kanskje litt mer innspirasjon til å åpne opp kjøleskapet?? Jeg har masseprodusert en grønn linse suppe (my newest invention). Jg hev oppi kjøttbuljong terning, frosne grønnsaker også har jg tunfisk på boks på siden. Smaker helt greit nå, men regner med at etter jg har tømt denne gryta, må jg være litt kreativ.
starwars Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Hei:) Hva er det vi må holde oss unna??Jeg spiser stort sett det jeg har lysst på,utenom sushi og blodig biff...(som jeg aldri ellers har lysst på). Uansett så har jeg en veldig god oppskrift på kveldssnacks istedenfor chips å dipp: 1boks filadelfiaost,1 cottage cheese(blandes og legges nederst i form.1pose tacokrydder strøs oppå,1glass tacosaus,1agurk,2tomater,1løk hakkes og 1 pk pizzaost på toppen.Dette ska bare inn i kjøleskapet minst en time og serveres sammen med salte tortillachips...De gangene jeg har servert dette har jeg alltid fått telefon dagen etter av flere som vil ha oppskriften:)
nicki82 Skrevet 23. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2009 Tøøft Dette skal absolutt prøves i helga!! Jeg har hørt at upasteuriserte oster er fy-fy + man må være veeldig flink med å vaske av frukt og grønt. Røkte matvarer er heller ikke å anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå