Gå til innhold

Skrattelatter..;o)

Anbefalte innlegg

Da har lillegutt begynt å komme med skikkelige skrattelyder! Før har han ledd med hele fjeset og man har sett at han har vært strålende blid og fornøyd. Nå er latteren kommet! Guri så morsomt! 12 uker i morgen! Gleder meg til han får sånn trillende babylatter. Det er så søtt!

Flere som har skrattebabyer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140705933-skrattelattero/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Da har den trillende latteren også kommet. Det jeg synes er kjipt er at det er pappan som får han til å le så han hikster. Jeg klarer det ikke. Han bare smiler søtt til meg og ler littegrann. Men når pappan kommer og tuller med han og hoster og gjør grimaser, da ler han så hele han rister! Får trøste meg med at jeg ikke er en like komisk figur som pappa da! ;o)

så kos!!!

her er det bare sånne små "hø,hø" lyder når han ler. (tror han ler i alle fall, er ikke lett å si alltid)

hvor gammel er din blitt nå da? utrolig sjarmerende når de ler i alle fall. gleder meg!

Her er det også stor stas når pappaen kommer hjem- da er det full skravlings! og pappaen er veldig stolt;)

Mini her er begynt å bli skeptisk til andre folk nå (tidligere har han storsmilt til alle), så nå blir det vel litt oftere besøk fra besteforeldre & co. kan jo ikke begynne å gråte når besteforeldrene kommer på besøk;)

Han er 3 mnd og 5 dager (født 1.juli).

Vet ikke helt om lillebror enda er skeptisk til andre folk, men han "gjemmer" seg ved å legge hodet inni halsgropa mi. Er stort sett når det er helt nye fremmede da. Besteforeldre og onkel smiler han bare til.

Morsom tid! Og det bare fortsetter og fortsetter!!!! ;o)

Snuppa har også skratta en stund, men ikke enda kommet med den herlige trillende latteren. Venter i spenning :o)

Virker som hun begynner å bli litt skeptisk til fremmede nå, mest hvis de skal holde henne. Og hvis de stikker nesa oppi vogna for å pludre så bare ser hun dumt på de... hehe

Åhh så herlig!!

Her ler vi i stillhet med hele fjeset og noen "grynt" foreløpig... Snuppa mi er jo født helt i slutten av juli da så vi venter i spenning!!!

Ikke så skeptisk enda, så lenge mamma eller pappa er i nærheten er ikke smilet langt unna. =)

Annonse

Nå har mitt lille gull på vel 11 uker begynt så vidt å skrattele han også!

Og i tillegg har han begynt å lage billyd/prompelyd med munnen. Han hermer etter søskenene som kappes om å snakke med han.

Er så kjekt når vi kan kommunisere mer med han, og jeg tror han kommer til å bli skikkelig sosial slik som han blir underholdt hele dagen...

• 2 uker senere...

Åååå igår så lo trylla herlig, deilig, trillende latter for første gang :o) Hun satt å tulla med tanta si og plutselig bare datt det ut av henne... Så utrolig skjønt å høre på, jeg fikk tårer i øya ;o)

Hele resten av kvelden gikk med på å prøve å få henne til å le igjen, men ble med den ene gangen da :oP

De er herlige!!!!

Her har "det kom ei lita mus" blitt pop! Han bøyer seg i alle retninger for at vi ikke skal kile og han ler så han hikster. Og etter et par runder, så begynner han å bøye seg unna allerede før vi "kommer trippende med musa" over magen. Morsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...