Gå til innhold

Tok en CB graviditetstest i dag morges og den viste negativ, nå viser den positiv!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en CB graviditetstest i morges og den viste negativ, nå tok jeg den fram i kveld, og jeg ser tydelig at det har blitt et kryss. Altså den ene streken er litt svakere. jeg vet at man ikke skal lese resultatet av etter 10 minutter, men hva tror dere??????

Fortsetter under...

Skrevet

Altså, dette spørsmålet kommer hver eneste uke, og vi tror det samme hver eneste uke, FØLG BRUKSANVISNINGEN

Det er faktiskt ganske enkelt, stoler du ikke på den du har tatt, TA EN NY

Skrevet

Den er nok ikke gyldig. Du må ta en ny

Skrevet

Ok jeg vet at det var dumt spørsmål, måtte bare spørre. Dere som har vært bort i det samme skjønner nok hvordan man føler og tenker akkurat da.

Skrevet

Nei, not really, "alle" vet jo at tester som ligger forandrer seg. Er den negativ innenfor kontrollperioden, ja så er den det. Om den er positiv etter 10 timer da har ingenting å si.

Annonse

Skrevet

Eg har ikke vert i situasjonen du nå er/var i, men forstår veldig godt at du lurer:)

Lykke til videre viss du er en prøver ;)

Skrevet

Jeg forstår godt hvordan du tenker.

Regelen er at de er kun innenfor testtiden at den viser rett. Disse gravidetestene kan fort vise "positiv" etter en stund, uten at det stemmer. Jeg har opplevd det selv.

MEN jeg har også opplevd akkurat det samme som deg, og det viste seg at jeg var gravid. Da testet jeg veldig tidlig i syklusen.

Når det er sagt, så er regelen at den testen du tok er negativ, selv om den viser positiv etter noen timer. Hold ut 3-4 dager til og ta en ny test.

Lykke til og stor klem =)

Skrevet

Ja jeg ble så klart veldig opprømt. Heretter skal jeg kaste slike tester etter 10 minutter! Dumme meg.

Skrevet

Ja sånn har jeg hatt det i 3 UKER nå.... testet svakt positivt og noen ganger negativt, men så har streken kommet etter en stund...

Og GJETT HVA!???

I kveld testet jeg IGJEN, på 3 uka over ikm og jeg er GRAVID!!!!!!!

Så det er fult mulig, men ta en test på nytt om en uke eller to......evt 3!! hehe...

Lykke til...

Skrevet

Klart det er mulig at hun er gravid, men på testen hun har tatt så har ikke hcg-nivået steget nok til at det er registrert. Alle tester blir positive etter at de har ligget lenge nok.

Men vent et par dager, test igjen.

Skrevet

Ingen av mine tester har i hvert fall forandret seg når jeg ikke har vært gravid og jeg kan love dere at jeg har tatt endel tester!!

Men- første gangen jeg ble gravid, viste testen først negativt og så positivt etter endel timer. Tok en ny test dagen etter, og den var positiv, så JA, du kan være gravid..

Skrevet

Må bare komme med noen kommentarer;

1. Veldig frekt noen av dere svarer synes jeg. Hold dere for gode til slikt, eventuelt la være å svare i det hele tatt.

2. "Alle tester blir positive etter å ha ligget en stund" Ehhh nei det stemmer ikke. De blir ikke det. Godt dere snakker om ting dere kan :P

Annonse

Skrevet

Jeg er en av de som alltid har fått positiv CB når den har ligget en stund. Men jeg er aldri gravid.

Skrevet

Mine tester har heller aldri gått fra negativ til positiv etter å ha ligget en stund. Har også tatt maaange tester!

Skrevet

Du kan ikke stole på resultatet når det har gått så lang tid... MEN jeg synes ikke du skal miste håpet likevel!

Jeg opplevde nemlig dette selv, tok en test om morgenen men ventet kun til kontrollstreken var kommet opp og ikke tiden ut. Det var ikke noe kryss der så jeg puttet testen i søppelbøtta...

Da jeg kom hjem fra jobb var jeg så dum at jeg tok den opp igjen og da var det en svak blå strek der! SÅ jeg tok en ny, med ettermiddagsurin, og fikk en litt sterkere strek en morgenens test. :-)

Jeg vil anbefale deg å ta en ny test i morgen tidlig! Ehm... det er visst i dag det! Tok du test? Hvordan gikk det?

Skrevet

Tok en ny test i morges for jeg greide ikke vente. Men den var negativ og har ikke forandret seg. Så har ikke helt troen på at jeg er gravid. Fremdeles ingen mens, har gått bare to dager over. Tror hele tiden at mensen kommer, går på do å sjekker. Mens murringer. Hvis jeg skal få den tanta, håper jeg den kommer snart slik at jeg kan hoppe over i min 6 prøve periode:-(

Skrevet

Anonym 10.07 her

Jeg ville ikke nevne det i denne sammenhengen for det kunne jo ha gått annerledes...

Men den gangen jeg fikk positiv test fra søpla etter jobb så endte det med negativ test dagen etter og et par dager etter dette begynte jeg å blø. En såkalt kjemisk graviditet. Men i noen timer så var jeg "gravid" og tenkte på permisjon og ul og sånn, hadde skikkelig ømme pupper også, noe jeg ikke hadde hatt siden jeg fikk de puppene! Og så gikk det hele skeis...

Jeg ønsker deg lykke til i din 6 pp dersom det nå viser seg at du havner over i denne. Krysser fingrene for at en liten spire snart klorer seg fast hos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...