Frk Marge Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 ...noen som har termin i juni.... da skjønner jeg at jeg er kortere enn jeg innbiller meg fra å hoppe over på 2. tri har termin i april og har ikke helt fått med meg at det snart er neste trimester gleder meg - kanskje kvalmen forsvinner
Gjest Skrevet 23. september 2009 #2 Skrevet 23. september 2009 Enig...=0) 1 tri har da jammen gått fort alikevel,tross kvalme og ubehag... Knapt en uke igjen til 2 tri=0))))
Molait Skrevet 23. september 2009 #3 Skrevet 23. september 2009 I know!! Oj, er faktisk siste dagen min her. Jøsses... For meg blir det jo nå angsten kommer. Har bare mistet ETTER uke 12 jeg. 1tri er liksom ikke den store bekymringstiden sånn egentlig. Vaffal ikke før fra uke 10-11. Går vel greit. Likevel litt skummelt å bevegge seg over på 2tri egentlig. Da ER man virkelig gravid..hehe
Stines nr 1 Skrevet 23. september 2009 #4 Skrevet 23. september 2009 oioi, da skal virkelig over i 2 tri snart.. og jeg som synes det har gått så SENT, men nå er snart 12 uker ferdig ) da håper jeg virkelig den kvalmen og spyingen tar slutt..hehe.. da sees vi i 2 tri )
store mor Skrevet 23. september 2009 #5 Skrevet 23. september 2009 Jeg er også over på 2. tri i morgen:-D Har nesten slutta å være kvalm også, bare om kvelden hvis jeg har stressa altfor mye.
3smaa Skrevet 23. september 2009 #6 Skrevet 23. september 2009 Jeg er 11 uker på vei i følge BIM. Da hopper jeg også over på 2.tri snart. Synes tiden gikk veldig sakte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå