Gå til innhold

Venter og venter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

men ingen tante kommer, og heller ingen positiv test.. lurer på når kroppen skal komme i normalt gjenge igjen..:/ Mistet i ma for 8 uker side..utskrapning 29.juli. Og har enda ikkje fått mensen. Tror jeg blir gal av å ikke vite.. Hvor lenge er det normalt det går før kroppen kommer igang igjen? Bør jeg ringe legen å høre og evt få en kontroll? Blir faktisk glad om tanta kommer. Vil så gjerne bli gravid igjen snart!! :(

off...godt å få ut litt frustrasjon;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde også jeg hadde el for ca 3 uker siden,for jeg hadde voldsomme stikkesmerter.. åsså kom det pittelitt blod en ukes tid etterpå (ca 1 spiseskje elr no).... kan det ha vært en slags mens?

Skrevet

Min første mens etter MA (m/utskraping) var minimal...har aldri hatt så lite blod under TR!

Kan virke som du allerede har hatt din første mens etter du mistet, så da er du kanskje i gang igjen? :)

Masse, masse lykke til...håper spiren sitter!

Klem

Skrevet

ja,kanskje det var mens jeg hadde..isåfall var det jo utrolig lite blod da..:-o får håpe vi er igang igjen da:) Isåfall har jeg vel nettopp hatt el eller får el i løpet av dem neste dagene:)

lykke til til deg å:D

Klem

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

sikker på at du ikke ble gravid med en gang ingjen da? eller at alt ble skrapet ut+? uff, må også si kondolerer...er så trist å høre om alle som mister :(

håper det sitter en ny spire fort som f igjen og at det går bra denne gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...