Gå til innhold

Det er bare ikke mulig!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Da er det endelig konstantert: jeg er GRAVID!!!!!!!!!!

Herregud vet ikke om jeg skal le eller gråte, går ikke opp for meg.

Har testet siden Søndag, så vidt sett en strek men i dag tidlig var den klar som dagen!!!!!!!!!!!!! har tatt bilde av testen på mobilen min, har plukket den fremm flere ganger i dag for å se att det virkelig er sant men fremdeles helt fjernt, er liksom ikke jeg som er gravid.

Da rusler jeg med museskritt over til gravide slitere og håper jeg slipper å være på denne siden flere ganger.

Ønsker dere alle her inne MASSE lykke til, tenk positive tanker og husk den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ; )

Må også få si tusen takk for gode råd og moralsk støtte her inne, dere er en kjempe gjeng.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140705728-det-er-bare-ikke-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for gratulasjonene!!!!!

Ikke nok med det att jeg er gravid men det va jaggu med ett fryseforsøk med og bare med ett egg !!!!!

Så jenter det er håp, gi ikke opp!

Det er for mange desverre ett langt lerret å bleike med mange nedturer, gi dere god tid til å fordøye nedturene og reis dere opp på hesten igjen. En gang før eller senere er det dere som er så heldig å få skrive ei sånn melding.

Igjen MASSE lykke til stå på jenter!!!!!!

Annonse

ååå så koselig å lese!!!! kos deg masse fremover.....endelig gikk det veien... her er testing imorgen, har ikke noen spesielle forhåpninger...mem men...får bare vente å se....hadde du noen symptomer denne gangen eller?

stor klem

Gratulerer kjempemye :):)

skal selv inn til konsultasjon en gang i februar. Mannen har dårlige svømmere. Både gleder og gruer meg. Dette er helt nytt for meg.

Noen erfaringer å komme med? skal inn til porsgrunn.

Hei Mazza; )

Ja endelig gikk det veien, er fremdeles benektende klarer ikke å ta det innover meg.

Var på sykehuset i dag, kontroll for Sjøgrensen, måtte fortelle att jeg hadde testet positiv men att jeg klarte ikke heilt å stole på den. Måtte ta endel blodprøver deriblant en Hcg. spurte ikke om jeg kunne ta ei urinprøve i samme slengen for da kunne jeg få svar før jeg reiste hjem, få en skikkelig bekreftelse på om att vi virkelig er gravid. urinprøven ble tatt, levert og jeg avventer prøvesvar, endelig kommer svaret, lyder som så ; testen viste pluss 1 på leucocytter og var negativ ................!!!!!!!!!!!!

skal si det gikk en støkk i meg...... fikk dette ikke til å stemme å tenkte her har det skjedd en missforståelse, det hadde blitt tatt en urintest for urinveisinfeksjon og ikke en gravitest hahaha, så da sitter jeg her da og vet like lite men en ting vet jeg og det er att jeg ikke har urinveisinfeksjon hahahahaha kan ikke anna enn å le. Må si jeg er glad det skjedde meg for jeg jobber innen helse og stixer urinprøver hele tiden og skjønte fort feilen, hadde det vært noen andre hadde ho kansje reist hjem knust for testen var jo negativ.... grøss og gru.

Er gravid i følge gravi testen men tror jeg venter på hcg resultatet før jeg tørr og juble.

Krysser alle fingrer og tær for att du skal teste positivt i morga. Jeg hadde og fremdeles har symptom på att mensen skal komme. Hadde friskt blod på truseinnlegget på Fredag itillegg til andre symptom på att

mensen er på vei. Mist ikke motet Mazza hold ut til i morga å se hva testen viser.

Igjen masse lykke til er spent å høre hvordan det gikk !!!!

Hapåfull Line ; )

Gratulere så masse med spiren !!!!!!

jeg skal på ul i uke 42 en gang, ja det skal bli spennende, er det en eller to hmmmmm.

Var det fersk forsøk eller fryst, 1 eller 2 egg???

Kansje vi kan slå følge over til gravide slitere??? kjekt å ha kontakt med folk i samme situasjon.

Hvor langt er dere på vei da?? vi er vist jeg regner rett 4 uker og 3 dager.

Satte inn ett frysegg 8.september og det som gjør det ekstra spesielt er att det er på min fødselsdag ; )

Håper jeg hører fra deg fremmmover og igjen masse gratulasjoner tror jeg vet hvordan du har det hehe ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...