monca*84*j12 Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Jeg tar jo disse blodprøvene i gjennom syklusen med dobbel pergo kur. Den siste jeg tar skal jo se om jeg har hatt eggløsning... Får jeg da tilbakemelding på det??? Eller må jeg gå her i uvissheten helt til neste time hos gyn??? Jeg vil jo gjerne vite om jeg har hatt eggløsning eller ikke.. Gjerne før ikm i grunnen...
SkyBaby Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Hallois, da jeg tok de blodprøvene etter pergo kur fikk jeg ikke svar på blodprøvene, kun hvordan det lå ann på innvendig UL hos gyn. Desverre Men for min del funket ikke kun pergotime, men fikk utslag da jeg gikk på menopur hormonkur i henhold til assistert befrukting. Og det var helt syyyykt.. det var fra den ene dagen til den andre så, voooops! så var de folliklene store nok (Sånn det var for meg i hvertfall Lykke til
Ms Fixi Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 jeg fikk svar uken etterpå at jeg hadde hatt en fin eggløsning,kan jo være forskjellige rutiner fra gyn til gyn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå