Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for innlegg angående uvanlige navn. Jeg ser også at det er vanligere med sjeldne navn nå enn før. Vi har vært veldig opptatt av å ikke velge fra navnetoppen.

De to slektningene som sier at Saga ikke går an er litt oppi åra, ja! Men den ene står meg nær så det betyr jo litt hva de mener. Jeg er redd mange andre vil møte oss med samme holdning. Kjenner at jeg ikke orker å måtte forklare og kommentere slike kommentarer for all fremtid. Og sånne morsomheter om en "sag" og danskebåten har jeg allerede fått. Utrolig irriterende.

Da er Guro mere "safe", og et koselig navn som passer godt til Sigve. Men ikke favorittnavnet, som jo er/var Saga.

Personlig liker jeg Saga veldig godt men Saga og Sigve synes jeg ikke passet sammen. Guro er veldig pent, passer godt med storebror og klassisk. Passer på en yndig jente, og en dame med bra og sterk personlighet. Jeg ville valgt Guro. Runa, Frøya og Ylva har ikke G i seg, en fin plan på å få litt sammenheng i navnene i familie og i tillegg synes jeg de er mindre flotte.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...