Gå til innhold

Hvor mange barn har du og hvor mange vil du ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder lenge med 2 for min del :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 1 og 1 på vei. Lyst på 1 til;) Så 3 til sammen;)

Skrevet

Vi har en sønn på 2,5 og venter nr. 2. Mannen min har en sønn fra før som er her annenhver helg sånn ca, så det er vel egentlig nok nå, ellers må vi kjøpe ny bil :P Hehe. Pappa har en søster fra før, jeg har en søster, så det ligger vel i slekta å ha 2 barn, hehe :)

Skrevet

Jeg har ingen barn, og vil ha 2 eller..... 3... Ihvertfall 2 :D

Skrevet

Har 2, og venter nr 3.

Tar det som det (de) kommer vi ;p

Kommer selv fra en stor familie, så =)

Skrevet

Har 3 barn, og venter nr 4.. planen var 2 barn.. maks 3

Skrevet

Har en på 2,5 og mente at 2 stk holdt i massevis men da vi ble gravide med nr. 2 ble det plutselig nr. 2 og 3. Livet er ikke så lett å planlegge nei! :-D

Skrevet

Vi hadde palner om å få 2, men plutselig så dukket det opp en til som jeg nå har i magen ;) Så det holder leeenge for meg ;)

Skrevet

Jeg har 1 barn og 3 stebarn som bor fast hos oss. I oktober blir det totale summen 5 barn og der setter vi strek :)

Skrevet

jeg har 2 barn og et stebarn som bor fast hos oss.er prøver og da blir det 4 når den tiden kommer.da er det nok:-)

Skrevet

Trodde det holdt med to barn og slik var det frem til august når vi oppdaget at den tredje er på vei. Tok litt tid å venne seg til tanken, men nå er vi kjempeglade for berikelsen det skal bli med et barn til. :) Det blir helt sikkert den siste for vår del.

Skrevet

Tilsammen har vi nå snart 5 barn:) 2 fra før og 3 små på rappen i denne familien!

Hvis vi ikke gjør noe "drastisk" etter dette barnet blir det en nummer 4 baby også (vi har litt lett for å bli gravid *smil*)

Etter småtroll nummer 2 hadde vi egentlig sagt stopp, men nå er magen veldig stor igjen og vi GLEDER oss til lillen vår kommer i oktober:)

Har man husrom, hjerterom og ressurser er det bare å gi på *hehe*

Skrevet

Jeg har et barn på 3,5 år og et i magen. Foreløpig holder 2 barn :)

Skrevet

Vi har et barn på vei, og har alltid snakket om 3 barn. Men vi får se om vi fortsatt vil det etter nr 1 kommer ;)

Skrevet

Dattera mi på 2 ville ikke ha bleie lenger, så hu sluttet med bleie både dag og natt selv. Har hatt et par uhell men det var helt i starten.

Skrevet

Vi har to gutter og skal begynne å prøve på nr 3:)

Skrevet

Vi har 1, venter nr 2 og jeg kan bare ikke se for meg at det blir den siste. Vi strever med å bli gravid, så vi får se om det går, men jeg kan tenke meg at vi vil bruke opp de eggene vi har i frysen for å prøve å få nr 3 i hvert fall... Har egentlig lyst på 4, men det kan være at det blir nok med en litt mindre familie. Det finner vi nok ut når nr 2 er på plass;)

Skrevet

Vi har to gutter og jeg har nå fått godkjenning av min snille gode mann om å fjerne spiral og få en til!!!!!

Jeg er overlykkelig og kan nesten ikke vente :)

Har bestemt meg for å ta vaksine mot svineinfluensa først da, siden jeg er helsepersonell og derfor får tilbud tidlig.

Så er det bare å kjøre på i November.....uff det føles veeeldig lenge til :)

Men jeg er så lykkelig og gleder meg slik til nummer 3.

Og da er det slutt :)

Skrevet

Jeg var egentlig for 2 men vi skal prøve på nr 3 snart =) så kos med en liten en =)

Skrevet

Har ingen ennå, og er storfornøyd om vi får til 1 akkurat for øyeblikket:) I den perfekte verden ønsker jeg 2 egenfødte og to adopterte ....altså 4 :)

Skrevet

Vi har 3 søte små, og venter nr. 4 når som helst nå. Det holder for vår del. Hadde aldri trodd for bare noen år siden at jeg skulle bli 4-barnsmor:)

Skrevet

har to venter nr 3 så foreløpig er det siste mann ut :)

men en skal aldri si aldri ;)

Gjest Månefuglen +2 *høygravid*
Skrevet

Har1 og følte egentlig at 2 ville være nok.. Nå venter jeg tvillinger så lite valg her :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...