Gå til innhold

Når kunne barna deres skli ned en sklie helt selv uten å slå hodet bakover og når kunne de gå opp og ned trapper selv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14,5 mnd klarte han det.

må si jeg ble ganske nervøs og ville holde han men nei han

heiv vekk handa mi,dette skulle han klare selv ;)

Det kommer jo an på hvor bratt sklia er det da. Datteren min har sklidd selv fra hun var 10 mnd og går opp trappen selv nå, 14 mnd.

Men det kommer jo også ann på hvor mye trening de får. Datteren min har sklie på soverrommet (har hatt det hele livet fordi hun deler rom med storebror) og vi har trapp i huset som hun går mange ganger om dagen.

Gutten min har aldri slått hodet i sklia, men han har jo likevel ikke kunnet skli helt selv siden han ikke har klart å komme seg opp i sklia. før han var ca 20 mndr.

Han kan gå opp trapper selv, men ikke ned. Han er nå 22 mndr.

mente da kunne han klatre opp i sklia og skli ned selv..

glemte å svare på det andre:P

husker ikke når han begynte å klatre i trappene men ei stund siden.men kommer seg ikke ned trappene ennå.

Rutsje en mellomstor/bratt rutsjebane lærte han vel i sommer rundt to-årsdagen en gang. Kommer jo litt an på rutsjebanen også.

Gå opp trappen har han kunnet siden han var ca 19 mnd, nedover helt alene lærte han da han var ca 22-23 mnd. Men selv om han kan gå ned trappen alene blir han alltid fulgt (en av oss voksne går forran) siden han er så liten (2 år, 2 mnd), opp trappen får han gå alene.

Annonse

Han springer opp og ned trappene selv. Er vel et par måneder siden jeg følte meg "trygg" på det uten og holde rundt ham som en gal. hehe

Han var da ca 20 mnd :)

Sklie husker jeg ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...