Mamma til en prins+spire Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Ringte dem og de ba meg prøve flekkfjerner...men det gikk ikke bort...
Tante Blås Squaw Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Gå innom med plagget og fortell at det ikke nytter med flekkfjerner. Er du heldig, erstatter de det )
Mamma til en prins+spire Skrevet 22. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2009 ...åh så da er man evt heldig hvis de erstatter plagget??!
Gothic Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 De må jo tilby seg å erstatte eller rense plagget hvis det går, det er jo en selvfølge!
Mamma til en prins+spire Skrevet 22. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2009 ...ja det håper jeg da! Kjipt for det var favoritten min, og sikkert ikke i salg lenger. Typisk meg å ta den på i dag da... Men altså; håper de vil rydde opp i sit da! Takk for svar
Gothic Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Håper det ordner selv. Har selv betalt rens av skjorte for en av mine pasienter, sølte blod på den ;(
Mor&barn Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Er det virkelig en selvfølge? Jeg ville syntes det var rart å ta på seg favoritttrøya når man skal til frisøren. Hårfarge er jo ganske sterkt. Men det er nå meg. Jeg tipper du ikke får erstattet den
It's all about me Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 Vet ikke hva som er vanlig, men jeg synes det burde en selvfølge at vært de erstatter den. Hvis søl på klærne var noe en måtte regne med skulle en ha blitt advart om dette først. Greit at det er teit å ta på favoritten når en skal farge håret, men søl skal ikke forekomme og jeg hadde ikke gitt meg på den.
petite fleur Skrevet 22. september 2009 #9 Skrevet 22. september 2009 Jeg tenker aldri over hva jeg har på meg når jeg går til frisøren, man går jo ikke automatisk ut fra at de skal søle farge på klærne dine? For mange år siden fikk jeg ødelagt en genser pga hårfarge hos frisøren. Jeg kom dit med genseren, og de ga meg penger til en ny. Null problem.
Mamma til en prins+spire Skrevet 22. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 22. september 2009 he he håper de holder fokus på at de faktisk sølte på den. Uavhengig om det er favoritten eller ikke
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 22. september 2009 #11 Skrevet 22. september 2009 jeg synes d er en selvfølge ja!! at de TILBYR seg! så kan kunden velge å si :nei dette er bare noe gammelt, d går bra. eller som i ditt tilfelle :ja, dette er en bluse jeg er veldig glad, så takk for at dere forstår problemet. å ja, hun kunne tatt på noe annet, men jeg har aldri blitt sølt på når jeg har vært hos frisøren. og noen drar jo til frisøren for å fag/klipp osv så rett ut på byen eller noe. da har man jo på pynte klær. dessuten bør man alltid gjør kunden fornøyd i et service yrke, d koster dem sikkert shit og ingenting! "frisørfirma bakmenn" tjener fett!! uansett kunden har alltid rett!!! klag klag klag.. du betaler masse, de bruker beskyttelselaken, men greier alikavell å søle? deres problem!!!!! du har betalt for noe og du er ikke fornøyd! lykke til!!
Mamma til en prins+spire Skrevet 22. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 22. september 2009 ...takk for oppmuntrende ord Det skal nok gå fint om de erstatter den eller ikke. Men supert å ta med seg noens erfaringer så; takk! Klem
Gjest Skrevet 22. september 2009 #13 Skrevet 22. september 2009 Jeg er frisør! Hadde jeg sølt farge på klærne til kundene mine hadde jeg helt klert erstattet de!!! Vil jo at kunden skal bli fornøyd å komme tilbake!
Amabolla Skrevet 22. september 2009 #14 Skrevet 22. september 2009 Heisan:) I de salongene jeg har jobbet i så har det vært vanlig prosedyre at kunden kjøper en tilsvarende vare (pris),tar med kvittering til oss og får penger tilbake. Hvis du ikke har vasket plagget,og har hårspray i hus så spray hårspray på flekken og legg i vaskemaskinen. Dette fungerer ikke hvis plagget er vasket. (men har vært borti en kunde som fikk farge på buksen sin som påsto at buksen var verdt nesten 1000 kr- noe vi kunne motbevise da Kappahl fortsatt hadde den buksen til 99 kr...)
winneboo Skrevet 22. september 2009 #15 Skrevet 22. september 2009 Når jeg var hos frisøren en gang sølte hun på genseren min. Hun oppdaget det da hun tok av meg kappen. Hun sa at hvis det ikke gikk bort i vask så skulle jeg komme tilbake og så skulle de erstatte den. Det gikk ikke bort i vask men genseren var billig(199 kr) og jeg hadde hatt det en stund så jeg gadd ikke lage noe ut av det. Men de tilbydde seg å betale for den da jeg kom tilbake for ny frisør time en stund etterpå, for de spurte om flekken hadde gått bort. Men jeg lot det gå. Den var jo et par år gammel og billig. Men det var hvertfalll hyggelig av de å tilby seg, det er god kundeservice. Vet ikke hvilke rettigheter du har, men vil tro de alle fleste salonger tilbyr seg å erstatte ødelagt klær pga farging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå