Gå til innhold

En eneste?? Bare en??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble klar over at jeg var gravid for snart 2 uker siden, og er kjempelykkelig for det! Men det innebar jo da at jeg måtte kutte røyken. Og det er jammen ikke lett!! Har vært både sur og sint, rastløs og stresset. Men....så lovet jeg meg selv at jeg skulle få ta meg EN røyk om kvelden, hvis jeg bare kunne kutte ut alle de andre. Og da mener jeg alle de andre! Kun en!

Nå går det som en lek!! Jeg stresser overhodet ikke med det, men tar også den ene når dagen er over. Ikke noe å skryte av, det heller, men det hjelper meg! Ønsker å kutte ut også den, når kroppen bare blir vant til denne forandringen. Fra 15 til 1 er da en start!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe bra .. snart kan du kutte den ene oxå,og tenke som meg!Jeg kan røye så mye jeg vil når graviditet og amme periode er over:)

Skrevet

Synes du har vært kjempeflink jeg!! vær stolt av deg selv:-)

Jeg sliter mellom 1-5 om dagen enda og er i uke 13,skjønner ikke hvordan andre klarer å bare legge det bort....:-(

Har barn fra før og ikke kuttet helt under de graviditetene heller,og alle var store ved fødsel og ikke noe plager..

Men uansett plager samvittigheten meg nå...for den lille i magen...:-((

Skrevet

Du er kjempe flink, og forhåpentligvis kutter du helt ut snart! :) Jeg klarte ikke å slutte helt før rundt uke 13-14...Og i morgen har jeg vært røykfri i 100 dager! Hurra :) Har aldri følt meg så frisk å fin, så jeg begynner nok ikke å røyke etter fødsel heller.

Masse lykke til med røykeslutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...