★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 husker fra sist at jeg etter noen dager med cyclogest fikk veldig ømme pupper... nå har jeg brukt de to ganger daglig i en uke pluss pregnyl men ikke tegn til ømme bryst her,,,, mener å ha lest at man får pms symptomer når kroppen får tilstrekkelug med dette hormonet fro å opprettholde en evt graviditet? uff begynte å kverne her jeg nå...( får jeg for lite i meg mon tro...skulle jo ikke tro det da men......hmmm...noen som skjønte noe av dette som kan svare?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 22. september 2009 og for å spørre om noe annet...når fikk du bivirkninger av cyclogesten?
Gjest Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Begynne å bli psyko du også nå ja..;-) Neida! Ej fikk bivirkninger etter ca.3 dager. Begynte på dei den dagen ej satt inn. Dei ømme puppene slutta etter ei veke. Men sank ikke på hevelsen.. (lykkelig) :-)))) Du veit kor kokko ej he vore. Ganske rolig i dag faktisk. Til og med vært bursdagsku i barnehagen. Kjempemorsomt! :-D Var det ikke du som sa til meg at dette med symptomer var så forskjellig??? Eller e det ej som rota litt?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2009 nja hehehe begynner å tenke litt etterhvert me fremdeles ganske rolig bare syns det var så stoor forskjell på hvordan jeg opplevde dette sist... hvis jeg i det hele tatt husker rett....går i ballalt dette her heheheh:)) så bra at du har fått ett brystløft da hihihi:)) eller det er vel jur kuen har?*fnise* kan godt være jeg som sa det til deg ja...sa ihvertfall at gravid sympt.og bivrkningene er mye make ofte.....møøøøø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå