Gå til innhold

ang det å få nok progestron???

Anbefalte innlegg

Skrevet

husker fra sist at jeg etter noen dager med cyclogest fikk veldig ømme pupper...

nå har jeg brukt de to ganger daglig i en uke pluss pregnyl men ikke tegn til ømme bryst her,,,,

mener å ha lest at man får pms symptomer når kroppen får tilstrekkelug med dette hormonet fro å opprettholde en evt graviditet?

uff begynte å kverne her jeg nå...:(( får jeg for lite i meg mon tro...skulle jo ikke tro det da men......hmmm...noen som skjønte noe av dette som kan svare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og for å spørre om noe annet...når fikk du bivirkninger av cyclogesten?

Skrevet

Begynne å bli psyko du også nå ja..;-)

Neida! Ej fikk bivirkninger etter ca.3 dager. Begynte på dei den dagen ej satt inn.

Dei ømme puppene slutta etter ei veke. Men sank ikke på hevelsen.. (lykkelig) :-))))

Du veit kor kokko ej he vore. Ganske rolig i dag faktisk.

Til og med vært bursdagsku i barnehagen. Kjempemorsomt! :-D

Var det ikke du som sa til meg at dette med symptomer var så forskjellig??? Eller e det ej som rota litt?

Skrevet

nja hehehe begynner å tenke litt etterhvert me fremdeles ganske rolig bare syns det var så stoor forskjell på hvordan jeg opplevde dette sist...

hvis jeg i det hele tatt husker rett....går i ballalt dette her heheheh:))

så bra at du har fått ett brystløft da hihihi:)) eller det er vel jur kuen har?*fnise*

kan godt være jeg som sa det til deg ja...sa ihvertfall at gravid sympt.og bivrkningene er mye make ofte.....møøøøø:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...