Gå til innhold

Søskenvogn hvor barna sitter MOT meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvorfor så og si alle søskenvogner er laget slik at barna sitter vendt fra den som triller? Jeg liker å ha kontakt m barnet mitt og snakke m han mens vi triller tur, og nå når han skal bli storebror vil jeg gjerne også ha et øye med babyen samtidig. Noen tips til søskenvogn hvor jeg kan se barna mine samtidig som jeg triller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teutonia har en søsken-/tvillingvogn som heter Team S4, og på den kan du snu sittedelen sånn at du kan trille med barna mot deg eller fra deg. Den har 4 hjul, men er enkel å trille fordi de fremre hjulene er svingbare.

Skrevet

Icandy er en god vogn hvor du kan velge om barna skal sitte mot deg eller ikke..:)

Skrevet

Tusen takk for tips! :)

Skrevet

Firstwheels har også en, dessuten Simo, Brio og Emmaljunga, men de tre sistnevnte har ikke svingbare framhjul. Vil fraråde deg å kjøpe en med bare et svingbart framhjul, de blir veldig ustabile opp og ned fortauskanter osv..

Skrevet

brio doubble wave har vendbart håndtak så du kan velge kva veg du vil ha dei.....eg er veldig fornøgd med den...!!!

Skrevet

emmaljunga har hvertfall 2, muligens 3 tvillingvogner hvor sportsvogndelen er vendbar.

se på hjemmesidene demmes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...