Gå til innhold

Vært mamma i én uke allerede :o)

Anbefalte innlegg

Ble igangsatt mandag 14.9 (én mnd før termin) pga mistanke om vekstretardasjon / morkakesvikt. Skjedde ikke mye før vannet gikk tirsdag morgen og fødselen gikk i en rasende fart. Lille Aurora på 1955g og 43 cm ble født 15.9 kl 10:36. Vi slapp heldigvis Barneavd, men fikk et utvidet opphold på Barsel B. I går fikk vi endelig reise hjem fra Ullevål etter at vekten var stabilisert og to opphold i lyskasse (for gulsott) var unnagjort. Nå er det bare stor lykke i heimen :o)

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med lille Aurora!

Godt å høre at alt er vel. Det var ikke mange dagene etter forrige BIM treff du ble mamma. Du snakket jo om at dett kunne skje.

Jeg gleder meg til det blir min tur kjenner jeg nå:)

Lykke til fremover:)

Det var ganske mye støy pga bygging, men jeg hadde flaks og var der i helgen og da var det ikke bygging. Fikk bare et par timer på fredagen, men til gjengjeld var det så bråkete at samboer trodde jeg var utendørs når jeg ringte.

Annonse

Helga var rolig og fin ja, men alle hverdagene (jeg lå der fra tirsdag) var det SINNSYKT mye bråk. Til tider føltes det som det ristet i hele bygget. Jeg innbilte meg at jeg hørte byggebråk fra kl 05:00, men de begynte vel egentlig ikke før 07:00. Ille nok, det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...