Gå til innhold

Hjeeelp...... Pleaaaasee......

gramsa*j260707*+170111spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er min historie....

Slutta på minipilla i slutten av april, fikk først en liiiten blødning på en halv dag (dette 2 uker etter pilleslutt), så gikk det 2 nye uker, samme igjen, så 2 nye uker og så normal mens, gikk så 34 dager før min neste blødning som var i juni, så 29 dager til neste i juli, så 27 dager til neste i august... hadde aldri mens med pilla, men før i tiden før jeg fikk jenta mi på 2 år hadde jeg stabile sykluser på 28dager... tenkte att nå var det begynt å stabilisere seg hos meg siden det har gått ned mot normalt nivå for hver syklus, så regna med å ha ikm i går...

Veldig utålmodig tok jeg en billigstrimmel el test som viste klart og tydelig positivt svar, siden jeg ikke hadde gravtester liggende, og jeg vet att teststreken skal være sterkere/like sterk enn den andre streken, og det var den. Lykkelig i glad pga det jeg har lest her inne trodde jeg at nå var det min tur... Kjøpte gravtest og brukte på morgenurin i dag tidlig... Selvfølgelig negativ... føler att jeg har tegn på graviditet, som f eks att jeg har kjent mye vondter i underlivet, kjentes ut som eggeløsing lørdag for 2 uker siden syntes jeg, hadde så vondt forrige lørdag att jeg visste ikke til å klare å stå normalt, areloa har forandret seg... Tenkte att jeg måtte bare ta en ny el test i dag bare for å dobbelsjekke, og da var den nagtiv også.... Skjønner ingenting av det her, og kjenner at jeg blir bare helt fortvila.... snufs:-(

Noen som kan hjelpe?? Noen som kan skjønner seg på det her?? Trenger sårt litt hjelp her nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne EL-tester er vel ikke til å stole på for å sjekke noe annet enn akkurat EL.

Kan vel være man kan få lh-stigning flere ganger i syklusen, selv om man ikke har EL.

Du kan jo være gravid, men vent ett par dager og ta en ny (gravid!) test.

Lykke til da !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...