nicki82 Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Hva synes dere...barbering eller epilering?? Epilerer til vanlig, men nå er jg redd å gjøre noe som kan påvirke graviditeten i negativ retning....
Stolt tvillingmor Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 ?? På hvilken måte skulle dette påvirke graviditeten, tror du??
nicki82 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2009 Veeel..hvis massasje ikke er å anbefale i 1.tri, så kan jo epilering være dumt og???
Gjøkeredet③ Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Har aldri hørt at massasje heller er noe problem jeg da, men jeg epilerer både legger, under armer og bikinien. Gjorde dette helle forrige svangerskap også..
Gjest Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Jeg skal iallefall epilepere meg! Har ikke hørt at massasje er bad, tvert om. Bare ikke mye/hard massasje på mage/rygg når babyen begynner å vokse!
Gjest Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Epilering er helt trygt! Mange vokser leggene også, og de har jo ikke tatt skade av det
nicki82 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2009 Takk for svarene:) Føler at både prøvingen og graviditeten (sikkert småbarns tiden og) er bare et stort minefelt...det er bare å trå varsomt Skjønner nå at det var litt dumt av meg å bekymre meg, så nå har jg epilert leggene, and I LOVE IT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå