Gå til innhold

Har vondt i ve. rumpeball , ve. ovre bekken og nedover beinet. Har bekkenløsning men...(samme som skravle)

Anbefalte innlegg

dette er verre enn vanlig! Halter og det stikker til både der og inni underlivet på en måte,,. Er dette "bare" en naturlig forverring av bekkenløsningen eller bør jeg gjøre noen strakstiltak? Skal egentlig på trening for gravide og "bekkenløse" i dag, men vet ikke om jeg klarer å stå en gang..hehe. Blir dette bedre av trening? Får angst for å forverre dette her, jeg..

Fortsetter under...

Hvis det er sånn veldig stikking, kan det være en nerve som ligger i klem. Kiropraktor kan hjelpe, men det kan også være stramme muskler som klemmer, så trening og fysio kan også hjelpe. Jeg synes i allefall det hjelper å trene og tøye ut for å øke sirkulasjonen.

Men det er jo et tegn på at du overbelaster, så du bør se på hva som utløser det og passe bedre på kroppen din! Kjedelig, men sant.

Takker for svar. Dro på trening og det ble faktisk litt bedre av det. men dagen etter var jeg haltende igjen. Det ble igjen bedre av en times søvn og hvile, så det virker som det "bare" er en naturlig forverring.. Fryktelig kjipt, jeg som syntes jeg har vært så flink til å ta det med ro. Jobber bare 40% for er sykemeldt 60%.. sukk. Jaja..får kjenne litt på det og tenke igjennom hva jeg gjør om dagene. Blir jo helt handikappa av dette her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...