Hvitveis Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Jeg har hatt ubehag i eggstokkområdet i hele dag, er nå på slutten i medisinering og skal ha uttak på fredag. Har kjent det litt før og, men da har det bare vart en kort stund, nå har det vart i mange timer. Antar det er normalt, men vil bare høre om flere har opplevd det samme? Har ikke mer enn ca 6-7 eggposer, men de begynner jo å bli store nå. Er vel derfor det klirrer i eggstokkene, hi hi;o)
Hvitveis Skrevet 22. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 22. september 2009 Det kjennes ut som en eggløsning, men kan vel ikke være det vel..? Har jo spraya som jeg skal. Uff som man bekymrer seg asså..!
Lillekatt2ivf:-( Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Jeg har hatt vondt i ryggen og veldig eggløsningssmerter før begge uttakene mine... tror det er ganske normalt...
MK73 Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Helt normalt med litt verk. Har du sprayet som du skal får du ikke EL før du skal, dvs etter avslutning spraying og med EL-sprøyta vel innabords.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå