Foxi Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Jeg lurer på når jeg kan ta gr.testen? Har ikke mensen før i midten av neste uke, men kan jeg allerede ta testen f.eks i dag? Er ikke helt med i notene her Blir veldig glad for svar
SkyBaby Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Du kan jo strengt tatt teste når du selv vil, men tester du FØR ikm kan resultatet bli misvisende. Jeg ville nok ha ventet til ikm dagen evt dagen etter *klem* Lykke til!
-68mamma Skrevet 22. september 2009 #3 Skrevet 22. september 2009 Enig med Skybaby - det er flere her inne i det siste som har testet før de ventet mensen, og fikk svaaake streker, og så fikk de mensen likevel. Vent til du skal ha mensen du.
Foxi Skrevet 22. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2009 Ok. Tusen takk for svaret Jeg er bare så utrolig utålmodig, kan nesten ikke vente
SkyBaby Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Kjenner til den Foxi Vi har nok IKM rundt samme tid *spent*
Foxi Skrevet 22. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2009 Krysser fingrer og tær for deg SkyBaby Masse masse lykke til. Jeg er utrolig spent selv jeg, prøver å ikke tenke på d, men det er ikke enkelt i det hele tatt. Vi flyttet for ikke så lenge siden, og da fant jeg igjen alle bareklærne til sønnen min. Da kriblet det iallefall
SkyBaby Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 hehe, masse lykke til til deg også Nei, jeg venter vel mer på TR enn noe positiv test. Har jo prøvd i 4 år nå. så det blir en vane. Har ingen barn fra før heller. Har bare masse stikkinger i magen og prøvde å tyde noe på EL test, men der er det bare 1 strek så blir nok bare et nytt besøk av TR desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå