Gå til innhold

Andre enn meg som kommer til å gå lenge sykemeldt?

2 prinsesser + liten spire=)

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke atten og har allerede vært sykemeldt i to uker. Var på jobb idag, aktiv sykemelding, men klarte kun to timer og nå er jeg helt skutt. Beina mine verker, jeg svimler og er kvalm. Regner med at jeg blir langtidssykemeldt helt fram til fødsel.

Flere som har utsikter til lang sykemelding?

Fortsetter under...

For meg virket det egentlig ikke som det var noe valg. Var allerede nesten 22 uker på vei da vi fant ut at det var to, og har fått sykemelding ut hele svangerskapet. Syntes det var dumt i begynnelsen, men kjenner at jeg hadde nok ikke vært til noe særlig nytte på jobb uansett. Er dumt å sette de små i fare bare på grunn av sin egen stolthet. Vi får slappe av mens vi kan :)

Jeg er også i uke 18, og har har vært helt ubrukelig siden uke 7. Ble aktiv sykemeldt i uke 13 ca. men det funket ikke...spydde hele tiden...hjemme, på jobb og på vei til jobb og fikk ikke i meg næring. Ble 100% sykemeldt i uke 15 og har vært det siden. Kommer nok ikke tilbake på jobb. Nå er kvalmen over heldigvis (gikk over i uke 16/17) men har bekkenplager.

Så utsikter til lang sykemelding her også.

Håper du føler deg bedre etter hvert, det beste er å være hjemme og ikke tenke jobb i disse tider!

:)

Hei :)

har vert sjukemeldt siden uke 10, er nå i uke 24.

Hadde ikke mye jeg skulle sagt, legen sa at jeg hadde for tungt yrke til

å være i jobb.

For risikabelt...

Syns det var veldig kjedlig der og da, men syns nå at det er herlig!!

Følte meg i god form tidlig i sv.skapet, men har etter hvert blitt veldig kvalm og svimmel..

Prøver å nyyyyte tiden hjemme å forberede meg til de 2 små kommer :o)

Sko hatt oss lunsj eller noe i lag en dag ainast87?:)

Klem

Jeg fikk beskjed at alle som går med tvillinger blir sykemeldt i uke 23. dette for å unngå for tidlig fødsel. det har vist seg visst at fødselsvekten har økt og for tidlig fødsler har gått ned drastisk siden de begynnte m det. jeg er i uke 20 og sykemeldt allerede mye pga jobben jeg er i.

Annonse

Jeg jobber som normalt enda men kjenner at jeg er helt ødelagt etter jobb og bekkenløsningen kan være ganske så vond også så har satt meg som mål å jobbe til 8. okt. Har legetime da. Jobber i pleie og omsorg så er litt forskjellig hvor mange vakter jeg har fra uke til uke, og perioden frem til 8. okt er relativt rolig med en jobbehelg så tror jeg skal klare å nå målet mitt før jeg må kaste inn håndkleet :-)

Jeg har fått beskjed fra gynekologen at det var vanlig å fulltidssykemelde fra uke 28..

Jeg har klart meg greit nok på jobb foreløpig (men er bare 12-13 uker)..men har begynt å få bekkenløsning, og det er ikke noe godt. Tok en egenmeldingsdag i går, brukte dagen til å sove og slappe av, og det var deilig å endelig ha litt overskudd til å bevege meg igjen i dag, uten vondt.

Men sjefen min er veldig innstilt på å tilrettelegge, så jeg håper å kunne jobbe så lenge som mulig, samtidig er det begrenset hvor mye man kan tilrettelegge i en barnehage på avdeling for store barn.

Jeg har vært sykemeldt siden uke 10. Jeg kunne kanskje jobbet noen uker til, men legen ville jeg skulle ta det helt med ro nå. Tror kanskje han har vært litt ekstra påpasselig med meg siden vi ble gravide på siste offentlige prøverørsforsøk. Arb. giver syns også også at jeg skulle ta det med ro, de ville jo uannsett miste meg snart som de sa. Jeg syns det høres lenge ut å jobbe helt til uke 28 i barehage... Jeg har hørt fra de fleste at du blir sykemeldt fra uke 20 nesten uannsett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...