Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Noen som vet om en god måte å fjerne føflekker uten å få arr? Hører jo om de som får arr etter å ha skjært dem av. Har noen små, lyse føflekker som jeg vil ha bort. Og dette er i ansiktet. Takker for svar!
Let's hear it for the boys! Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 Laser er det beste. Jeg har fjernet flere med laser og har null arr.
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 22. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2009 Men gud så bra å høre at du ikke har arr! Kan jeg spørre hvor du har gjort dette? Vet det fins ulike lasertyper, så er usikker på dette. Takk
Let's hear it for the boys! Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 Jeg gjorde det på en klinikk i Kristiansand. Vet ikke om de forskjellige lasertypene. Dro først til fastlegen, som mente at jeg heller burde ta de med laser. Det var hun som anbefalte meg den klinikken. Kostet ca. 350kr per føflekk, men det var verdt det!
Gjøkeredet③ Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Jeg har også gjort det i Kristiansand, på en klinikk som heter Saits. Drives av Doktor Pedro Saits. Han er veldig dyktig.. www.saits.no Og her er en artikkel fra fevennen fra tidligere i sommer: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/sorlandet/1.6664912
Let's hear it for the boys! Skrevet 22. september 2009 #6 Skrevet 22. september 2009 Det var han, ja! Pedro Saits
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå