♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 Så at peperoni smøreost hadde 0 gram karbohydrater er det da lov å spise litt av det? og sylteagurker var 10 gram karbohydrater, er det en ting som er lov?
Holly❄️ Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 det som er null kan du spise, sylteagurk med 10 er jo over halve dagsforbruket ditt, så det ville jeg styrt unna... 100 gr sylteagurk på en hel dag er ikke mye
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 22. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2009 hva drikker dere for å erstatte melk da? og spiser dere mye grønnsaker rå?
Holly❄️ Skrevet 22. september 2009 #4 Skrevet 22. september 2009 drikker så og si bare vann jeg, så vet ikke hva du kan erstatte melken med... Spiser mye rå grønnsaker også ja, men kan ikke spise uendelig av det. Har du kjøpt boken forresten? Der står alt som er greit å huske på
Hellinor Skrevet 22. september 2009 #5 Skrevet 22. september 2009 Virker som du kanskje ikke har satt deg så mye inn i kuren? Det er viktig å forstå den for å greie å gjennomføre, så les for all del boka før du begynner. Du skal spise 15 karbo pr dag, bruk matvaretabellen som ligger f.eks på lavkarbo.no for å se hva matvarer inneholder, eller les på vare hva den inneholder. Det som inneholder litt karbo, må VEIES. Inneholder noe 10 gram karbohydrater pr 100 gram, må du veie opp slik at du vet hvor mye du får i deg, altså 50 gram blir da 50 karbohydrater. Kjøp digital vekt og kaklulator. Ketolyse er ikke en kur som kan følges på slump, da vil du gå inn og ut av ketose og dette er ikke bra verken for kroppen eller vektnedgangen. Kjøtt, fisk egg og fett er hovednæringskilden, og så supplerer du med litt riktige grønnsaker. Samboeren min brukte ofte pepperoniost som dressing på salaten når han gikk på ketolyse.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 22. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2009 Nei det er sant har ikke satt meg så mye inn i det enda, for har vært på en annen kur som jeg har gått ned 9 kg med men har da gått myyye sulten dessverre hehe. Lest litt om det dere har skrevet her og syns det høres veldig effektivt ut og ikke trenger å gå rundt sulten. Vært litt usikker på hva jeg skal fortsette med derfor jeg ikke har satt meg inn i det helt enda:-)
Hellinor Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Ser jeg har skrevet litt feil her, altså 15 GRAM karbo hver dag, og 50 gram av matvare som inneholder 10 gram pr 100 gram blir selvfølgelig 5 gram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå