Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #1 Skrevet 22. september 2009 fikk for 8 mnd mitt første barn han var stor og var derfor en litt ¨hard¨ fødsel. noe som resulterte at jeg fikk nedsunket skjedevegg og livmor (eller, sa at livmormunnen var sunket ned,men d betyr vell også at livmoren er sunket ned,eller??? ). så d jeg lurer på er hvordan neste graviditet blir????? jobber innenfor helseyrket,og det innebærer mange tunge løft. kan jeg risikere å bli sykmeldt??? er det farligere for barnet?? setter stor pris på de som svarer. =) spekulerer mye på dette,pga at jeg om ikke så lenge planlegger å bli gravid igjen.. men vil vite hva jeg går til...!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2009 #2 Skrevet 22. september 2009 glemte å si (beklager detaljer) at selve skjedeåpningen også en stor,null problem med 3 fingrer i bredden. synes det er ubehagelig og flaut.!! :/
Anonym bruker Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Jeg vet ikke hvordan en neste fødsel blir. Anbefaler at du snakker med en gyn om dette. Ellers ang. vid skjede, jeg anbefaler knipeøvelser, knip, knip knip!! Jeg gikk fra å være gapende vid til å føle at det er stramt igjen. Men det tok lang tid med kniping altså, det skjedde ikke over natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå