Gå til innhold

Huff, sliter så med bf :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer et lite surkeinnlegg av meg.

Jeg og min x hadde bare vært sammen i 6mnd da d ble slutt... en uke etter at vi bestemte oss for å heller være venner fant jeg ut at jeg var gravid (er nå 17+4)

Etter at jeg fortalte xen min dette, vil han bare at vi skal være et par... men jeg har ingen følelser igjen for han (nå var disse 6 mnd ikke de lykkeligste mnd i mitt liv, men følte jeg måtte gi han en sjanse)

Han skal selvfølgelig få stille opp, og det ønsker han også... men han er så masete og holder på å gjøre meg gal!!! han nesten forlanger at jeg og han må møtes flere ganger i uka bare for å møtes...

Jeg har bestemt at jeg skal ha fullt foreldreansvar og full foreldreomsorg iallefall til ungen er ett-to år...men han skal selvfølgelig få komme å hilse på å ha kontakt med ungen... er bare så slitsomt for meg akkurat nå...

Jeg har selv utrolig god kontakt med min egen far, og kunne aldri tenkt meg å frarøve barnet mitts kontakt med sin far...

Det er bare det at han prøver å kjøpe meg tilbake og maser om at vi skal møtes osv som gjør meg så oppgitt...og tror ikke det er så bra for ungen i magen heller:( Her i forrige uke kom han på jobben min med en diiiiger blomsterbukett...han prøver rett og slett å kjøpe meg...

jeg har ingenting vondt å si om han, men jeg får liksom ikke fred!! blir så sliten og oppgitt over dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

???

DU har bestemt at DU skal ha fullt foreldreansvar og full foreldreomsorg??

Du bør være glad for at du skal ha barn med en som vil ta ansvar og som tydeligvis bryr seg. Greit nok at du ikke er forelsket i ham, men du bør snarest bestille en time på Familievernkontoret, slik at dere får hjelp til å rydde opp i alt sammen så snart som mulig, og inngått gode avtaler FØR barnet kommer.

Gjest Antarctica
Skrevet

Stakkars mann, han er vel både forelska og romantisk av seg, og håper på et familieliv...jeg syns han høres ut som en gentleman, men hvis du virkelig ikke VIL gi han en sjanse så er det jo et fritt land og ikke noe tvangsgifte i Norge!

Prøv å være raus. Ungen din vil tjene på det i lengden, og du skaffer deg avlastning på sikt.

(Ungen i magen "lider" forresten ikke selv om du har en beundrer på gress vøtt!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...